Camping Calamar

11 reviews over Camping Calamar

• 2018
    8Mariëlle17-07-2018

Super relaxte camping!

Goede camping om de sfeer van Corsica te ervaren. Neem je hangmat mee. Ruime plekken onder olijfbomen. Super relaxte sfeer. Continu geluid van krekels in de bomen (totaal niet storend) en direct aan het strand. Afwassen met uitzicht op zee maakt het feit dat er alleen lauw water is helemaal goed. Zeer vriendelijk ontvangst met Engels sprekende beheerder. Voor herhaling vatbaar.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• Oude reviews

8Remco Timmermans05-09-2015

Eenvoudige strandcamping met grote plaatsen

Camping Calamar is een kleine camping direct aan zee gelegen. We verbleven hier een week in het hoogseizoen in augustus 2015, met twee tienerkinderen. Vrijwel alle plaatsen zijn erg groot, maar niet afgebakend, onder een mooi dak van olijfbomen, dus heel veel schaduw. Plaatsen hebben stroom (zorg wel voor een lange kabel), maar geen water. Waterpunten alleen bij het toiletgebouw. Neem ook vooral je hangmat mee! Toen wij er waren waren er vooral Duitse kampeerders, in juli schijnen er veel meer Nederlanders te zijn. De camping ligt een eindje van de weg en is dus 's nachts heel rustig. Ook gaan de lampen op het terrein na middernacht uit waardoor het er prettig donker is.

Personeel is vriendelijk en spreekt Engels (naast Frans en Italiaans). Naast de receptie is er een klein restaurant/bar bij het strand (niet aan het strand). Sanitaire voorzieningen zijn erg basic, maar werken prima en worden prima schoon gehouden, ook als de camping helemaal vol is. Warme water is meestal lauw.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 8Jeannette Engel01-02-2012

Wij hebben het hier heerlijk gehad!

Prettige, niet al te grote camping. Direct aan zee.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden