Camping Torraccia

11 reviews over Camping Torraccia in het Nederlands

Schaduwrijke camping op 5 autominuten van zee

Evi van Klinken
2-8-2017

Terrassencamping direct aan de weg gelegen. Vlakbij de weg hoor je de auto's wel goed. Heerlijke schaduwrijke plekken. Schoon en voldoende sanitair. Binnen 5 minuten ben je met de auto bij het strand, prachtig! Supermarkt is ook dichtbij. Prima camping om te verblijven.

Mooi gelegen rustig goede voorzieningen

Bores
14-6-2017

Mooie terrassen camping, pas met campers op voor de lage bomen. Fijn zwembad en top sanitair. Strand en zee zijn wel enkele kilometers verder, fiets of beter een scooter is wel nodig bij langer verblijf. Relatief hoge prijs in vergelijking met andere campings op Corsica.

Oude reviews (archief)

mooie, rustige caming

Hanneke van den Berg
27-9-2015

Vriendelijk personeel, huisje was prima in orde, omgeving is super. Stranden in de buurt waren top. Erg mooie plekken om te snorkelen, veel gezien. De weg naar Porto is zeker de moeite waard.

Goede uitvalsbasis

Fam de Ruiter
25-8-2014

De camping heeft plekjes in alle soorten en maten. Reserveren noodzakelijk, zeker met een grote tent. We stonden op een mooi plekje, vlak naast het waterpunt, met schaduw. Bij ons plekje stond een picknicktafel, handig!

Het zwembad was klein maar dikke prima, de kinderen hadden dikke lol op de losse glijbaan.

Sanitair prima, maar snel vies door de drukte op de camping. Ook kindersanitair/ familiedouche. Prullenemmers dagelijks geleegd door een gezellige man met zijn hond Tina.

Restaurant gebruikt voor de patatjes, over de pizza hadden we slechte verhalen gehoord en hebben we ons niet aan gewaagd. Klein winkeltje aanwezig en brood op bestelling (veel keus, ook bruin)

Strand steil naar beneden, dus wij pakten steeds de auto. Ook een bezoek aan Porto en Ajaccio te doen vanaf de camping. Mooie wandelingen in de omgeving.

leuke plek, met prachtige chalets

nathaliesteven
29-7-2013

wij hadden een bungalow MOREA, prachtig nog zeer recente bungalow

met groot overdekt terras en klein tuintje met schaduw

vriendelijke mensen, en super lekkere pizza's te verkrijgen

enig min puntje was dat onze auto op een 50 tal meter van de bungalow moest staan, daar er dichter geen parking meer was, terrasbouw

mooi zwembad, in het hoogseizoen wel wat aan de kleine kant

ook leuke animatie voor kids

leuk voor enkele dagen

Erik
27-9-2010

Vanaf de camping is het naar het strand nog zo'n 20 minuten lopen. Maar gelukkig hebben ze een prima zwembad dat tot 's avonds 9 uur open is en op een originele manier is verlicht! Het is een echte 'terassencamping' en dat betekent dat het (schone) sanitair zich op zo'n 20 (bijna verticale) meters direkt onder of boven je bevindt. Daar valt mee te leven.

Ook in september nog gratis meeluisteren met de animaties van de naastgelegen Club Med! Zoek iets anders als je je nachtrust zoekt! Maar dat geldt ook als je resto's, bars en vermaak op loopafstand zoekt.

We werden heel netjes ontvangen. Het is een kleine camping en de ontvangst geeft je meteen een 'thuis' gevoel. De motoren moeten we bij de entree achter de tennisbaan eraf halen, want de huisjes staan op de steile berg. De bungalow is groter dan we verwachtten en is net een paar maand oud en alles ziet er dus heel netjes uit. Aan de ene kan van de camping kijk je uit op het strand bij de Club Med (waar je ook mag zwemmen) en aan de andere kant op een ander strand (als je over het hekje klimt kan je dat zien). We hadden leuke, Corsicaanse, buren met een hond. Zwembad is klein, maar voor verkoeling fijn dat ie er is! Motorrijden aan deze kant van Corsica is super! We zijn zelfs helemaal naar het noorden (Calvi) gegaan, zorg wel voor voldoende benzine, want je komt niet heel veel tankstations tegen op het laatste stuk. Zeker een aanrader deze camping, ook de sanitaire voorzieningen zagen er goed uit (voor als je met de tent gaat).

Prima camping!

jansen
10-8-2010

Prima camping, sanitair is goed, elke dag vers brood op bestelling te krijgen. Zwembad hebben we eigenlijk niet gebruikt, vlakbij is het strand (wel auto nodig). Op 4 km is ook een goede Spar in het dorp. Veel trekkers op de camping die maar een paar nachten blijven. Wij hebben 10 nachten gestaan en ons prima vermaakt in de omgeving. Als je van wandelen houdt moet je de Capo Rosso lopen! Camping ligt wel aan de doorgaande weg, dus 's ochtends wel wat lawaai van de weg, maar 's nachts is het rustig. Het restaurant is ook erg goed!

Gemoedelijk, rustig, betaalbaar

Ronald van de Beeten
5-8-2010

Heerlijke vakantie met 2 meisjes van 8 en 9 jaar in 5 pers bungalow 'Reve' met bergzicht. Bungalows liggen op het hogere gedeelte van de terassencamping en hebben goede prijs-kwaliteitverhouding. Gemoedelijk personeel, echte aanrader voor mensen die een rustige accomodatie zoeken om de prachtige omgeving te verkennen en actief bezig te zijn. Kleinschalige maar gezellige animatie (bijvoorbeeld pétanque toornooi). Er zijn veel Fransen, maar de receptie spreekt ook Engels. Verder moet je jezelf vermaken maar dat is precies wat wij zochten. Er is genoeg te zien...Op 4 km ligt Cargese met basis voorzieningen. Verwacht geen uitgaanscentrum dat is er (gelukkig) niet. Ligt aan D81, maar geen last van gehad. Wat een stranden..! Aanrader.

Fijne camping, veel schaduwplekken

kampeerder
4-7-2010

5 minuutjes met auto van strand, of 30 minuten lopen. Mooie camping, erg goede douches en vriendelijke mensen. Zwembad en restaurantje hebben we niet gebruik van gemaakt maar zagen er goed uit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Torraccia in Cargese, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Torraccia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Torraccia scoort een 8.13 uit 10 op basis van 83 reviews.