Camping Torraccia

Camping Torraccia
8,2

15 reviews over Camping Torraccia in het Nederlands

Mooie en fijne camping, jammer van de buren

Sander
19-8-2018

Mooi gelegen terrassencamping met uitzicht over de baai, een hele mooie plek. We zaten in een huisje met uitzicht over de baai. Met de auto ben je zo op het strand en de camping heeft een aardig zwembad en prima faciliteiten. Nadelen: de aan het strand gelegen Club Med zorgt voor geluidsoverlast. En wij waren er in het weekend van het Carchese Sound Festival (dance muziek van 23.00 tot 7.00 gedurende drie nachten) op het strand. Check dus de data als je daar geen last van wilt hebben. De campingeigenaar informeerde ons pas een dag van te voren.

Maryse
17-8-2018

Relaxed weekje gehad

Jasper de Munck
16-8-2018

Je kan wel reserveren, maar alleen voor een week. Wij hadden even gemaild en er zou wel plek zijn. Wij hadden het laatst beschikbare plekje. Goed genoeg voor ons. Leuk zwembadje voor de kinderen en lekker brood op bestelling. Sanitair was ok en verder was Torracia een prima uitvalsbasis voor een paar tripjes. Vanuit Cargese een boottocht naar de Callanches gemaakt. Dit kun je op de camping boeken en was geweldig! Een must do! Verder was Piana erg mooi en is ook het strandje Ficajola een paradijsje (spannend weggetje, dat wel). De D70 en D84 naar het Noord-Oosten zijn prachtige wegen en ook de route naar Ota en Evisa zijn echt de moeite waard.

Ideale ligging

Heleen Asche
9-8-2018

Mooie ligging. Vlakbij een schitterend strand. Iedeale ligging om uitstapjes te maken. Bungalow ligging in de schaduw, mooie grote schaduwrijke veranda.

Schaduwrijke camping op 5 autominuten van zee

Evi van Klinken
2-8-2017

Terrassencamping direct aan de weg gelegen. Vlakbij de weg hoor je de auto's wel goed. Heerlijke schaduwrijke plekken. Schoon en voldoende sanitair. Binnen 5 minuten ben je met de auto bij het strand, prachtig! Supermarkt is ook dichtbij. Prima camping om te verblijven.

Mooi gelegen rustig goede voorzieningen

Bores
14-6-2017

Mooie terrassen camping, pas met campers op voor de lage bomen. Fijn zwembad en top sanitair. Strand en zee zijn wel enkele kilometers verder, fiets of beter een scooter is wel nodig bij langer verblijf. Relatief hoge prijs in vergelijking met andere campings op Corsica.

mooie, rustige caming

Hanneke van den Berg
27-9-2015

Vriendelijk personeel, huisje was prima in orde, omgeving is super. Stranden in de buurt waren top. Erg mooie plekken om te snorkelen, veel gezien. De weg naar Porto is zeker de moeite waard.

Goede uitvalsbasis

Fam de Ruiter
25-8-2014

De camping heeft plekjes in alle soorten en maten. Reserveren noodzakelijk, zeker met een grote tent. We stonden op een mooi plekje, vlak naast het waterpunt, met schaduw. Bij ons plekje stond een picknicktafel, handig!

Het zwembad was klein maar dikke prima, de kinderen hadden dikke lol op de losse glijbaan.

Sanitair prima, maar snel vies door de drukte op de camping. Ook kindersanitair/ familiedouche. Prullenemmers dagelijks geleegd door een gezellige man met zijn hond Tina.

Restaurant gebruikt voor de patatjes, over de pizza hadden we slechte verhalen gehoord en hebben we ons niet aan gewaagd. Klein winkeltje aanwezig en brood op bestelling (veel keus, ook bruin)

Strand steil naar beneden, dus wij pakten steeds de auto. Ook een bezoek aan Porto en Ajaccio te doen vanaf de camping. Mooie wandelingen in de omgeving.

leuke plek, met prachtige chalets

nathaliesteven
29-7-2013

wij hadden een bungalow MOREA, prachtig nog zeer recente bungalow

met groot overdekt terras en klein tuintje met schaduw

vriendelijke mensen, en super lekkere pizza's te verkrijgen

enig min puntje was dat onze auto op een 50 tal meter van de bungalow moest staan, daar er dichter geen parking meer was, terrasbouw

mooi zwembad, in het hoogseizoen wel wat aan de kleine kant

ook leuke animatie voor kids

leuk voor enkele dagen

Erik
27-9-2010

Vanaf de camping is het naar het strand nog zo'n 20 minuten lopen. Maar gelukkig hebben ze een prima zwembad dat tot 's avonds 9 uur open is en op een originele manier is verlicht! Het is een echte 'terassencamping' en dat betekent dat het (schone) sanitair zich op zo'n 20 (bijna verticale) meters direkt onder of boven je bevindt. Daar valt mee te leven.

Ook in september nog gratis meeluisteren met de animaties van de naastgelegen Club Med! Zoek iets anders als je je nachtrust zoekt! Maar dat geldt ook als je resto's, bars en vermaak op loopafstand zoekt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Torraccia in Cargese, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Torraccia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.