Camping Torraccia

184 reviews over Camping Torraccia

• 2019
    6Tonja22-07-2019

Aardig voor paar dagen

Terrassen camping. Beperkte plek langs entreeweg / parkeerplaats voor caravans, vouwwagens, campers. Alleen waterput bij sanitairblok. Beperkt aantal stroomaansluitingen. Het sanitairblok ligt onder aan een helling (steil op en af.) Sanitair met Franse slag, niet echt schoon. Leuk zwembadje om af te koelen. De doorgaande weg zorgt voor wat lawaai alsmede een jongeren kamp onder aan de camping. Ligging van de camping is mooi voor uitstapjes naar piana, calanches en porto

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8Sander19-08-2018

Mooie en fijne camping, jammer van de buren

Mooi gelegen terrassencamping met uitzicht over de baai, een hele mooie plek. We zaten in een huisje met uitzicht over de baai. Met de auto ben je zo op het strand en de camping heeft een aardig zwembad en prima faciliteiten. Nadelen: de aan het strand gelegen Club Med zorgt voor geluidsoverlast. En wij waren er in het weekend van het Carchese Sound Festival (dance muziek van 23.00 tot 7.00 gedurende drie nachten) op het strand. Check dus de data als je daar geen last van wilt hebben. De campingeigenaar informeerde ons pas een dag van te voren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Maryse17-08-2018

Gereisd in augustus 2018

• 8Jasper de Munck16-08-2018

Relaxed weekje gehad

Je kan wel reserveren, maar alleen voor een week. Wij hadden even gemaild en er zou wel plek zijn. Wij hadden het laatst beschikbare plekje. Goed genoeg voor ons. Leuk zwembadje voor de kinderen en lekker brood op bestelling. Sanitair was ok en verder was Torracia een prima uitvalsbasis voor een paar tripjes. Vanuit Cargese een boottocht naar de Callanches gemaakt. Dit kun je op de camping boeken en was geweldig! Een must do! Verder was Piana erg mooi en is ook het strandje Ficajola een paradijsje (spannend weggetje, dat wel). De D70 en D84 naar het Noord-Oosten zijn prachtige wegen en ook de route naar Ota en Evisa zijn echt de moeite waard.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Heleen Asche09-08-2018

Ideale ligging

Mooie ligging. Vlakbij een schitterend strand. Iedeale ligging om uitstapjes te maken. Bungalow ligging in de schaduw, mooie grote schaduwrijke veranda.

Gereisd in augustus 2018

• Oude reviews

7Evi van Klinken02-08-2017

Schaduwrijke camping op 5 autominuten van zee

Terrassencamping direct aan de weg gelegen. Vlakbij de weg hoor je de auto's wel goed. Heerlijke schaduwrijke plekken. Schoon en voldoende sanitair. Binnen 5 minuten ben je met de auto bij het strand, prachtig! Supermarkt is ook dichtbij. Prima camping om te verblijven.

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Bores14-06-2017

Mooi gelegen rustig goede voorzieningen

Mooie terrassen camping, pas met campers op voor de lage bomen. Fijn zwembad en top sanitair. Strand en zee zijn wel enkele kilometers verder, fiets of beter een scooter is wel nodig bij langer verblijf. Relatief hoge prijs in vergelijking met andere campings op Corsica.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Hanneke van den Berg27-09-2015

mooie, rustige caming

Vriendelijk personeel, huisje was prima in orde, omgeving is super. Stranden in de buurt waren top. Erg mooie plekken om te snorkelen, veel gezien. De weg naar Porto is zeker de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Fam de Ruiter25-08-2014

Goede uitvalsbasis

De camping heeft plekjes in alle soorten en maten. Reserveren noodzakelijk, zeker met een grote tent. We stonden op een mooi plekje, vlak naast het waterpunt, met schaduw. Bij ons plekje stond een picknicktafel, handig! Het zwembad was klein maar dikke prima, de kinderen hadden dikke lol op de losse glijbaan. Sanitair prima, maar snel vies door de drukte op de camping. Ook kindersanitair/ familiedouche. Prullenemmers dagelijks geleegd door een gezellige man met zijn hond Tina. Restaurant gebruikt voor de patatjes, over de pizza hadden we slechte verhalen gehoord en hebben we ons niet aan gewaagd. Klein winkeltje aanwezig en brood op bestelling (veel keus, ook bruin) Strand steil naar beneden, dus wij pakten steeds de auto. Ook een bezoek aan Porto en Ajaccio te doen vanaf de camping. Mooie wandelingen in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8nathaliesteven29-07-2013

leuke plek, met prachtige chalets

wij hadden een bungalow MOREA, prachtig nog zeer recente bungalow met groot overdekt terras en klein tuintje met schaduw vriendelijke mensen, en super lekkere pizza's te verkrijgen enig min puntje was dat onze auto op een 50 tal meter van de bungalow moest staan, daar er dichter geen parking meer was, terrasbouw mooi zwembad, in het hoogseizoen wel wat aan de kleine kant ook leuke animatie voor kids

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

0 tips over Camping Torraccia