Hotel Les Lentisques

Kleine hotelsWeer vandaag29°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Les Lentisques voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Les Lentisques in het Nederlands

lekker hotel

Anita
31-5-2009

Een beetje weggestopt in een heeeeel lange zijstraat ligt dit hotel richting strand. De kamers liggen in aparte gebouwen (bereikbaar met een kleine trap) waar de auto direct voor de deur kan staan. Redelijke kamer (zowel qua grootte als qua inrichting) met een aardig balkon. Zwembad in de tuin met ligstoelen. Redelijk (Frans) ontbijt op terras. Rond de 100 euro per nacht voor 2 personen met ontbijt. Dineren is ook mogelijk maar hebben wij niet gedaan. Daarvoor in Cargese naar Bel Mare gegaan (laatste restaurant aan de zuidkant waar de stad ophoudt) dat echt heel erg goed was. Niet alleen het eten maar ook het uitzicht!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Lentisques in Cargese, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Lentisques zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.