Hotel Revellata

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Revellata voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Revellata in het Nederlands

nooit meer

Philippe
12-6-2014

Met groep als overnachtingshotel tijdens rondreis. Avondmaaaltijd ging ik nog niet aan dieren durven geven. Gelukkig is het hotel in de nabijheid van diverse eetgelegenheden

Hotel vlak buiten het centrum van Calvi. Met 5 minuten lopen ben je in de haven. Wij hadden een kamer met uitzicht over de zee, erg mooi.

Ruime kamer en badkamer. Ontbijt is karig maar ook goedkoop. Ato kan je bij het hotel parkeren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Revellata in Calvi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Revellata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Revellata scoort een 4 uit 10 op basis van 2 reviews.