Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag17°4°
Vakantiehuis Residence Le Home

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Le Home voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Residence Le Home in het Nederlands

Paradijsje

G.van Gorp
25-8-2014

Schitterende romantische tuin, bestaat uit 3 delen. Ons appartementje was klein maar voldoende vanwege het mooie weer. Netjes en nostalgisch in Corsicaanse sfeer ingericht. De eigenaar was erg vriendelijk en het welkomstpakket was een mooie binnenkomer. Het is rustig rondom de appartementen, maar voor vertier ben je in 10 minuten lopen in het centrum van Calvi. Vriendelijke en hulpvaardige bewoners...

Gereisd met partner in augustus 2014

Vakantiehuis info

• RokenToegestaan
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Residence Le Home in Calvi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Residence Le Home zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.