32 reviews over Camping Paduella in het Nederlands

Mooie camping! Aanrader!

Jan,
27-11-2018

Een prima camping, netjes, schoon en verder ook goed verzorgd. De camping ligt dichtbij het strand (loopafstand) en het stadje. Sanitair op alle momenten van de dag schoon, dus niets op aan te merken. Mooie plaatsen!

Gereisd met partner in juni 2018

Prima voor een verblijf in Cali

JS85,
17-9-2017

Het is een prima camping, gewoon simpel geen poes pas, maar netjes onderhouden, goed sanitair, verder weinig voorzieningen, maar dat hebben we ook niet nodig. We mochten bij aankomst zelf een plek uitzoeken. En dit was wel fijn, aangezien er vrij veel kleine plekken zijn, en we met onze caravan wel een grotere plek nodig hadden. De plekken zijn mooi afgebakend en hebben voldoende schaduw.

Het sanitair en de voorzieningen zijn erg netjes, lekker warm water, wel iedere keer op de knop drukken om het water door te laten lopen.

Supermarkt is op 10min loopafstand, net als het strand. En ook naar het centrum kan je prima toe lopen, houdt wel rekening met ongeveer 30 minuten voor een enkeltje.

Gereisd met partner in september 2017

Nette camping

Familie van vijf,
12-8-2017

Nette camping, sanitair is schoon en netjes zelfs met een overvolle camping. Op de camping een klein winkeltje voor de eerste behoefte en in de ochtend brood, er is een barretje voor een kleine snack en ijs. Uitvalsbasis prima, je bent snel in Calvi en op loopafstand van het strand en een Casino-supermarkt. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Terrein is fijn, voldoende schaduw van bomen. Plekjes niet altijd even ruim, redelijk kort bij elkaar soms. Enige nadeel van deze camping was de geluidsoverlast. Toch wel veel rumoer van omliggende campings en disco's. Luidruchtige gasten die 's nachts terugkomen van een uitgaansgelegenheid. En vroeg in de ochtend straatveegmachines, glasbakken die geleegd worden (logisch, overdag is daar geen ruimte voor vanwege drukte). Maar wel elke dag vroeg wakker en geen nacht goed geslapen. Voor onze puberdochters helaas niets te beleven 's avonds aan jeugd. Er is geen zwembad, maar het strand maakt een hoop goed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie goed verzorgde camping

Irene0711,
1-7-2017

+ vlakbij het strand, ca. 10 minuten lopen en vlakbij grote supermarkt Casino

+ eenvoudig maar schoon en goed werkend sanitair. Ruime douche hokjes.

+ vlakbij Calvi, net iets te ver om te lopen, ca. half uurtje

+ goed uitgangspunt voor uitstapjes naar Calvi, L'il Rousse, St. Florient.

+ veel schaduw

- geen zwembad en geen animatie, maar dat was voor ons geen gebrek.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooie ruime camping direct aan de kustweg. Prachtig, super schoon sanitair. Leuk barretje waar je ook kunt eten en afhalen. ´s Morgens voldoende brood. Je kunt gaan staan waar je wilt. Achterin de camping schitterende vrije plekken. Groot nadeel is de omgevingsherrie. Er zijn veel campings in de buurt met luidruchtig avondvertier en het geluid draagt ver. Bovendien is vlakbij de eerste hulppost met helicopter, die te pas en te onpas ook ´s nachts vliegt. Voor de camping is dit een absoluut minpunt en voor ons ook de belangrijkste reden om te vertrekken. Erg zonde, want qua lokatie en voorzieningen een aanrader. Calvi is dichtbij en zeer de moeite waard. Strand op loopafstand. Leuk boemeltreintje langs de kust is ook een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie Camping

Hans
17-9-2016

Mooie schone camping. Sanitair wordt zeer goed bijgehouden. Erg schoon.

Personeel is vriendelijk.

Geen gebruik gemaakt van restaurant.

Voor WIFI moet betaald worden. Echter alleen bij de receptie. Niet meer van deze tijd.

Op andere (goedkopere) campings WIFI wel gratis.

Je kan niet met Pin of CreditCard betalen. Je krijgt ook geen rekening.

Gereisd met partner in augustus 2016

Prettige, rustige camping

Gaby
12-8-2016

Prettige, rustige camping op loopafstand van het strand, de (grote) supermarkt en Calvi. De kampeerplaatsen zijn allemaal van verschillend formaat, maar het personeel doet er zeker moeite voor om een juiste plaats voor je te vinden. Veel schaduw. Sanitair is goed en schoon. Voor kinderen is er weinig vertier. Het strand is klein en druk, maar in de omgeving zijn genoeg andere strandjes en baaitjes te vinden. Goede uitvalsbasis voor het noord-westen van Corsica.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prima camping

meier-woortman
4-8-2016

Dit is een ruim opgezette camping met uitstekend sanitair (nieuw en schoon). De plekken zijn groot en er zijn zowel families als trekkers. Er is een groot voetbalveld, tafeltennistafels, pooltafel, speeltuin etc. De wifi werkte hier goed (1 euro per uur). Het strand is op loopafstand (15 minuten). Er is geen pinautomaat, dus contant afrekenen. Na elf uur was het hier echt stil op de camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Mooie camping nabij strand en stad

samon
30-7-2016

Schone en nette camping, schaduwplekken. Schoon sanitair en vriendelijk personeel. Na 23.00 wel "total silence" en dat is het dan ook echt..Camping ligt op ong 5 min lopen van strand waar je tevens ook het treintje kunt pakken naar iets wat rustigere stranden (Algajo). 15 min lopen naar centrum Calvi. Prima camping, normale prijzen en goede faciliteiten.

Gereisd met partner in juli 2016

Erg goed

Marian
13-12-2015

Mooie camping, ruime plekken, schoon sanitair. Loopafstand tot strand, supermarkt en Calvi. Kortom een camping om terug te komen

Gereisd met partner in juni 2015

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Paduella in Calvi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Paduella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.