Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

13 Reviews over Les Castors

• 1Elena20-08-2014

A EVITER!!! Stay away from this place!

not recommend!!! the worst camping in Corse”

We have a really great experience of travelling around Europe and mostly we stay in campings (both tents and bungalows). And it was not our first visit of Corse as well. About this camping I can say that it is the worst I've ever visited. The most funny thing is that they gave to themselves 4!!!!! stars rate. Be sure that it doesn't cost even 2 stars. Small, dirty with dangerous!!!! for small children swimming pool (my 2 years daughter has damaged her feet and hands just playing in the swimming pool - the floor of the swimming pool doesn't correspond to the security norms. No barbecue facilities! Awful meal! Moreover it is a family-kept camping (usually it is an advantage, but not in this case). And I can say that you can hardly find a friendly person, the owner is agressive. If you want to spend good holidays in Corse you'd better choose another place to stay.

Séjour du juillet 2014

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 5Martijn Donselaar30-07-2013

Nooit 4 sterren waard

Op basis van de fraaie online brochure stond al enkele jaren vast dat we hier ooit naartoe zouden gaan. Aangekomen bleek het een grote deceptie. De foto's van Calvi zijn leuk, net als die vanaf het strand, maar de camping ligt daar echt niet in de buurt. De receptioniste sprak engels, maar geen vraag werd beantwoord. Sanitair is nieuw. Benauwend smalle toiletten, met zitbril, en papier, erg schoon. Enkele plaatsen waren erg groot. Andere plaatsen waren echter ini mini, hadden geen enkele schaduw. Men staat echter toe dat er overal en nergens een tent kan worden neergezet. Op de vraag of plaatsen x en y vrij waren kon men niet antwoorden. Zet hem maar ner. Of het nu op 1 meter van een andere tent zijn ingang is, maakt niet uit.

Het zwembad was lachwekkend. De ligging was vreselijk, auto's rijden om je heen, geen beschutting dus als je op een van de zeer weinige ligbedden ligt wandelen er mensen op 20 cm van je af achter een soort van hekje.

• 7Eetgelegenheden
  • 4KleineKatze12-09-2012

Mittelmäßiger Platz

Positiv: Schöne Sanitäranlagen, toller Pool, Tischtennisplatten und Spielplatz vorhanden, kleiner Supermarkt und Restaurant (jedoch fast kein Betrieb) auf dem Platz Negativ: Der Platz war umgeben von einem kleinen Wässerlein, nur stand dieses schon länger und dementsprechend hatten sich darin Algen und Mücken versammelt. Sah nicht sonderlich apetitlich aus. Außerdem hatte man einen wunderbaren Blick auf die angrenzenden Bruchbuden, was einen etwas trostlosen Eindruck hinterlies. Unser Mobilhome war nicht besonders schön und hatte leider auch keine Terasse (es gab insgesamt nur etwa 4 Mobilhomes mit Terasse). Die Ameisen spazierten munter durch unsere Küche und so mussten wir unsere Vorräte stets gut verstecken. Zum Glück war ein Kühlschrank mit Gefrierfach vorhanden.

Die Entfernung zu den beiden Supermärkten kann man gut laufen und auch zum Strand ist es nicht allzu weit. Auch in die Innenstadt und zum Hafen von Calvi kommt man gut zu Fuß.

• 5Eetgelegenheden
  • 7Sophie de Jong31-07-2012

Aardige camping net buiten het centrum

Goede sta-caravan, jammer genoeg zonder veranda. Weinig schaduw, voor een parasol moet je 200 Euro borg betalen. Redelijk zwembad, maar wel aan de kleine kant voor oudere kinderen. Centrum van Calvi op loopafstand, vooral leuk om 's avonds te doen. Veel mogelijkheden om een keer te duiken. Op bepaalde tijdstippen van de dag staat er om Calvi in of uit te rijden een file. Als je wat verder gaat is Ile Rousse ook een knelpunt.

Natuurgebied de Calanches de Piana en de baai van Porto zijn aan te rijden, maar je moet er wel een dag voor uittrekken. De weggetjes zijn smal en heel erg bochtig, dus eigenlijk niet geschikt voor campers en caravans.

• 8Judith30-07-2012

Heerlijke camping dichtbij strand en centrum

Afgelopen juli ben ik hier samen met mijn vriend geweest en wij hebben het heerlijk gehad.

Het is een camping waar jezelf je plek mag uitkiezen en hier hadden wij veel geluk mee. Wij hadden een plek vlakbij het zwembad, restaurant, sanitair en met veel zon en schaduw. Het is wel afhankelijk van je plek hoe je het zult ervaren. Faciliteiten zijn prima en je loopt binnen 5 minuten naar het strand en 10 minuten naar het gezellige centrum. Het is een echte gezinscamping en rond 23.00 uur is het stil.

Ik kan het iedereen het iedereen aanraden als je van een rustige camping houdt.

• 8vanneste claudine16-01-2011

fantastische camping

wij zijn reeds 2 x naar deze camping geweest buiten seizoen.Studio niet te groot maar dat hoeft ook niet in Corsika. Poort werd 's avonds om 23u gesloten en de eigenaar deed ook iedere nacht zijn ronde om alles na te zien. Wij zouden er zekerlijk teruggaan.

• 8francesca31-08-2010

non male

il campeggio nel complesso è bello, ben organizzato. I bagni sono abbastanza puliti e c'è una bella piscina. Unica nota negativa è il prezzo (30€ a notte, 2 persone, tenda, macchina), un po' elevato per quello che è pur sempre un camping 3 stelle. La posizione è ottima, 10 minuti a piedi dal centro, 5 minuti dalla spiaggia e dal supermarket.

• 6Eetgelegenheden
  • 7Marcel van Rijswijk31-07-2010

Leuk maar duur

Leuke camping; geen aangewezen plaatsen dus de ''val maar ergens neer'' regel geld hier. Leuk zwembad met glijbaan, weinig verkeersbewegingen op de camping, reserveren na eerste week juli aan te raden, Calvi is op loopafstand en strand op ongeveer 900 meter.

• 6mirjam09-01-2010

Lekker rustig met prima studio's

In de laatste week van augustus 2009 hebben wij met zn tweeën een weekje op deze camping gestaan. Wij zaten met het dilemma dat de één graag op een camping wilde staan en de ander liever voor een appratement ging, de studio's op deze camping waren dus een prima uitkomst. Ons studiootje was klein maar prima. De 2 persoonsstudio beschikken over een slaapbank met een uitklapbed dat daarnaast op gelijk hoogte kan worden opgesteld (al hadden wij dat niet direct door :P). De badkamer was minder. We zaten op de hoek en hadden een vrij groot raam in de douche met uitzicht op het terras van de buren, dus die hebben we voor het gemak maar even afgeplakt ;). Verder heeft de douche de hele vakantie gelekt, en later de wc ook. Het zwembad is echt heerlijk! Voor een deel in de schaduw en heerlijk verkoelend, het was er rond de 40 graden dus minstens één duikper dag was noodzakelijk. T zwembad was altijd rustig en er waren altijd ligbedden beschikbaar. De ligging is perfect tov dorp, haven, etc!

• 7Eetgelegenheden
  • 8jan en lilian15-05-2009

Prima accommodatie voor kort verblijf

Kleine maar prima geoutillerde studio, van alle gemakken voorzien. Alleen de douche is wel erg klein, maar vergeleken met een hotelkamer is dit toch veruit te verkiezen, zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding. Dat de winkel zo vroeg in het seizoen nog gesloten was is geen probleem gezien de ligging nabij het centrum

Camping Les Castors info

• Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsNiet beschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenNiet beschikbaar

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar
  • WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Verbeterd reinigingsprogrammaBeschikbaar