Camping La Pinède

362 reviews over Camping La Pinède

• 2019
    6Tonja16-07-2019

Geen familie camping

We stonden bij receptie op onze beurt te wachten. Toen we aan de beurt waren keek de oudere mevrouw langs ons heen en vroeg of er misschien mensen waren die vertrokken. Toen dat niet het geval was, keek ze naar ons en zei dat auto met caravan naar parkeerplaats (een auto parkeerplaats een stukje terug). Een van ons zou inschrijven, terwijl de ander de auto met caravan om zou zetten. Dat zinde de medewerkster niet, ze hielp gewoon degene na ons. Blijkbaar een bekende die met alle eergaars inschreef. Het sanitair was redelijk, niet altijd schoon. Zwembad mooi. Uit de bomen viel massa witte plakkerig insecten spul wat overal aan vast plakte. Op de camping groepen jongeren die flink op los dronken. Een groep sliep (of deed poging) in een grote partytent die bij wind instorte. Al met al zorgde voor een onplezierige "dreigende" sfeer. (Ondanks security). Meer een festivalterrein dan familie camping. Prijs kwaliteit ligt niet in verhouding.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 5Eric06-07-2019

Nooit meer

Schoonmaak met de Franse slag. Begin juli 2019 hebben wij een paar dagen op deze camping - die voor circa 1/3 bezet was - gestaan voor het niet geringe bedrag van ruim 50,- per dag (voor 2 personen) Nieuw toiletgebouw, ziet er perfect uit. Helaas spuit de schoonmaakploeg alleen de vloer en de wanden nat. Het sanitair zelf werd absoluut niet schoongemaakt. Bah, wat zag dat er smerig uit. En natuurlijkvinden een schoon toiletgebouw de basis voor een goed verblijf. Bij de receptie vonden wij geen gehoor. Daarom maar opzoek gegaan naar een schone camping.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Koop16-09-2018

Mobilhome Scandola is de perfecte stacaravan voor vier personen. Twee slaapkamers, elk met eigen badkamer, toilet en airco.

Gereisd in september 2018

• 7Alain17-08-2018

Gereisd in augustus 2018

• 4Hidding03-08-2018

Nooit meer, er zijn mooiere en betere campings

Kleine plekken. Kregen in 1e instantie een plek toegewezen maar die bleek te klein omdat schijnbaar de auto vd buren op jouw plek moet staan. Goede service en nieuwe plek toegewezen gekregen. Was nogsteeds krap voor onze vouwwagen maar vooruit. Sanitair is erg verouderd, vies en klein. Overal lopen beestjes. De kinderen vonden het zwembad geweldig ivm de glijbaan maar is erg klein en druk met pubers die achter elkaar zitten. Het water zag er viezig uit. Strand is dichtbij en is mooi. Er is animatie maar alleen voor de Frans sprekende kinderen.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 6rodenburg16-07-2018

Matige en dure camping op een mooie plek.

Dure volgepropte camping. Als backpackers met zijn tweeën en met kleine tent, betaalden we 'gewoon' als gezin met auto/camper of caravan en stroom, bijna 3x zoveel als elders. Toen ik daar verbaasd opmerking over maakte, zei de dame bij de receptie: 'nou, dan gaat u toch ergens anders heen?' Hoezo gastvrijheid? 's avonds vaak een tijd last van harde muziek/feesten in de buurt. Het zwembad is mooi! Toiletten e.d. worden op de drukste momenten gereinigd. Daarnaast worden er blaadjes van de bomen geveegd, terwijl je zit te ontbijten (veel stof) worden ze ongeveer onder je tent uitgeveegd. De camping ligt mooi vlak bij het strand en vlak bij Calvi.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

1Bea bisschop09-09-2017

Waardeloos

Waardeloos. Wanorde. Lawaai. Onvoldoende waterpunten en lozingsplaatsen afvalwater.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 3saskya02-08-2017

dit nooit meer

waar de 4 sterren vandaan komen begrijp ik echt niet. Zwembad ziet er leuk uit maar heel klein. Gelukkig dicht bij strand wat super is. Sanitar is oud en veelste weinig weinig voor een z'n camping. Alles is gericht op Franse. Restaurant is ondanks dat het niet druk is chaotisch met langen wachtijden voor drinken en eten.

Geen 4 maar 2 sterren camping waar voor jeugd ech niks te doen is.

• 3Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 5CvW28-07-2017

Huisje voldeed absoluut niet aan 4 sterren

Het park is veranderd van een camping naar een park met voornamelijk mobile homes. Receptie is aardig, openbare ruimte en zwembad zijn goed onderhouden en netjes. Het park lijkt veranderd te zijn van een familiecamping naar een commercieel bedrijf . Wat gezien de populariteit van het eiland en de vraag naar verblijven ook zo kan voort bestaan. Het huisje wat wij hadden was geen van de 4 sterren waard en dient gerenoveerd te worden. Schuifpui schuift zwaar, airco niet te bedienen. Monteur gaf advies deze via de centrale schakelkast aan of uit te zetten i.p.v. afstandsbediening te maken. Bediening kookplaten moest worden uitgelegd omdat indicatielampjes niet meer werkte en de standenaanduiding verdwenen was. Wandpanelen in badkamer waren dik van ingetrokken vocht. Kunstof douchecabine was niet goed schoon te maken en gewoon op. Houten verhoging had een plank die aan het doorrotten was. We zijn allemaal beroerd geweest van waarschijnlijk de airco maar ook hebben enkele gezinsleden jeuk gehad waarvan de oorzaak onbekend was maar wat bij thuiskomst over was. Ondanks vrijwel leeg restaurant duurde bereiden afhaalpizza's 1,5 uur het werd van te voren verteld maar bied dan een drankje of compensatie. Het park lijkt gezien de populariteit hiermee weg te kunnen komen. Opnieuw naar Calvi/ Corsica ja maar niet meer naar deze accommodatie dan kan je beter een particulier iets huren. Huisje was amper de helft waard van de vraagprijs.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 6broeksma22-05-2017

Valt tegen voor 4 sterren!

Goed, dat de poort automatisch opengaat als je er met de auto aankomt. Geen gedoe met pasjes. Kleine plekken en weinig schaduw afgetopte bomen lelijk gezicht en ze waren nog aan het verbouwen op de camping. WEg erlangs geeft veel lawaai. Een ongezellige camping helaas de rest was dicht te vroeg nog in het voorjaar denk ik. Anders hadden we een andere gekozen. Douches lauw! Klein stukje en dan ben je bij het strand en via de promenade kun je naar Calvi wandelen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

1 tip over Camping La Pinède

• Saskia, 22-06-2013

Er rijd een treintje naar Calvi vanuit de camping, maar lopen via de boulevard is natuurlijk veel leuker.

0 vragen over Camping La Pinède

Camping La Pinède info

• Aantal sterrensterstersterster
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • RokenToegestaan
    • Aantal campingplaatsenMeer dan 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig
    • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd
    • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiOp de kamer