7,8

39 reviews over Camping La Pinède in het Nederlands

Mobilhome Scandola is de perfecte stacaravan voor vier personen. Twee slaapkamers, elk met eigen badkamer, toilet en airco.

Gereisd anders in september 2018

Alain,
      17-8-2018
          Gereisd anders in augustus 2018

Kleine plekken. Kregen in 1e instantie een plek toegewezen maar die bleek te klein omdat schijnbaar de auto vd buren op jouw plek moet staan. Goede service en nieuwe plek toegewezen gekregen. Was nogsteeds krap voor onze vouwwagen maar vooruit. Sanitair is erg verouderd, vies en klein. Overal lopen beestjes. De kinderen vonden het zwembad geweldig ivm de glijbaan maar is erg klein en druk met pubers die achter elkaar zitten. Het water zag er viezig uit. Strand is dichtbij en is mooi.

Er is animatie maar alleen voor de Frans sprekende kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

We hebben een aantal aanbieders voor La Pinède voor je op een rij gezet:

Matige en dure camping op een mooie plek.

rodenburg,
          16-7-2018

Dure volgepropte camping. Als backpackers met zijn tweeën en met kleine tent, betaalden we 'gewoon' als gezin met auto/camper of caravan en stroom, bijna 3x zoveel als elders. Toen ik daar verbaasd opmerking over maakte, zei de dame bij de receptie: 'nou, dan gaat u toch ergens anders heen?' Hoezo gastvrijheid? 's avonds vaak een tijd last van harde muziek/feesten in de buurt. Het zwembad is mooi! Toiletten e.d. worden op de drukste momenten gereinigd. Daarnaast worden er blaadjes van de bomen geveegd, terwijl je zit te ontbijten (veel stof) worden ze ongeveer onder je tent uitgeveegd. De camping ligt mooi vlak bij het strand en vlak bij Calvi.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Waardeloos

Bea bisschop,
              9-9-2017

Waardeloos. Wanorde. Lawaai. Onvoldoende waterpunten en lozingsplaatsen afvalwater.

Gereisd met vrienden in januari 2017

dit nooit meer

saskya,
              2-8-2017

waar de 4 sterren vandaan komen begrijp ik echt niet. Zwembad ziet er leuk uit maar heel klein. Gelukkig dicht bij strand wat super is. Sanitar is oud en veelste weinig weinig voor een z'n camping. Alles is gericht op Franse. Restaurant is ondanks dat het niet druk is chaotisch met langen wachtijden voor drinken en eten.

Geen 4 maar 2 sterren camping waar voor jeugd ech niks te doen is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Het park is veranderd van een camping naar een park met voornamelijk mobile homes. Receptie is aardig, openbare ruimte en zwembad zijn goed onderhouden en netjes. Het park lijkt veranderd te zijn van een familiecamping naar een commercieel bedrijf . Wat gezien de populariteit van het eiland en de vraag naar verblijven ook zo kan voort bestaan. Het huisje wat wij hadden was geen van de 4 sterren waard en dient gerenoveerd te worden. Schuifpui schuift zwaar, airco niet te bedienen. Monteur gaf advies deze via de centrale schakelkast aan of uit te zetten i.p.v. afstandsbediening te maken. Bediening kookplaten moest worden uitgelegd omdat indicatielampjes niet meer werkte en de standenaanduiding verdwenen was. Wandpanelen in badkamer waren dik van ingetrokken vocht. Kunstof douchecabine was niet goed schoon te maken en gewoon op. Houten verhoging had een plank die aan het doorrotten was. We zijn allemaal beroerd geweest van waarschijnlijk de airco maar ook hebben enkele gezinsleden jeuk gehad waarvan de oorzaak onbekend was maar wat bij thuiskomst over was. Ondanks vrijwel leeg restaurant duurde bereiden afhaalpizza's 1,5 uur het werd van te voren verteld maar bied dan een drankje of compensatie. Het park lijkt gezien de populariteit hiermee weg te kunnen komen. Opnieuw naar Calvi/ Corsica ja maar niet meer naar deze accommodatie dan kan je beter een particulier iets huren. Huisje was amper de helft waard van de vraagprijs.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Valt tegen voor 4 sterren!

broeksma,
              22-5-2017

Goed, dat de poort automatisch opengaat als je er met de auto aankomt. Geen gedoe met pasjes.

Kleine plekken en weinig schaduw afgetopte bomen lelijk gezicht en ze waren nog aan het verbouwen op de camping. WEg erlangs geeft veel lawaai. Een ongezellige camping helaas de rest was dicht te vroeg nog in het voorjaar denk ik. Anders hadden we een andere gekozen. Douches lauw!

Klein stukje en dan ben je bij het strand en via de promenade kun je naar Calvi wandelen.

Gereisd met partner in mei 2017

Hoe komt deze camping aan 4 sterren?

Ingrid
              25-6-2016

Ik had al veel negatieve recensies gelezen en ze kloppen allemaal! Plekjes zijn klein, lelijke veldjes met een grote lelijke muur. Het strand is niet aan de camping. En de promo video beloofd teveel. En het is nog duur ook! Wij hebben hier gelukkig niet gestaan en zijn op een andere camping aan de andere kant van de drukke weg gaan staan. Deze camping had grote plaatsen, schoon sanitair, rustige omgeving en we hadden geen last van de weg. Het strand was nog 5 minuten lopen van de camping.

Gereisd met partner in januari 2016

mooie mobilhomes camping

Anja Balink
              25-6-2016

Mooi park met veel huisjes. Wij hadden n mooie luxe mobilhome. De campingplaatsen vond ik ongezellig. Een gedeelte ligt tegen drukke weg. Bij de huisjes heb je hier geen last van. Klein zwembad. Leuk restaurant. Mooi strand! Calvi is heel leuk en gezellig. Veel restaurantjes. Duikschool ook vlakbij op t strand.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

We hebben een aantal aanbieders voor La Pinède voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
              • RokenToegestaan
              • Aantal campingplaatsenMeer dan 200
              • SchaduwplaatsenAanwezig
              • MobilehomesAanwezig
              • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Pinède in Calvi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Pinède zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.