Camping International

Camping International
7,3

8 reviews over Camping International in het Nederlands

Deze camping is sinds 2015 van dezelfde eigenaar als Camping Castors in Calvi. Ze lopen ook in elkaar over, al worden er op camping international goedkopere tarieven gehanteerd. Ze hebben een nieuw toiletblok, alles heel schoon en netjes bijgehouden. Je kunt gebruik maken van alles fasciliteiten van camping Castors. Dus ook het zwembad.

Prijs, kwaliteit een prima optie.

Nee...

K
20-10-2013

We hebben deze camping bezocht in oktober. Veel andere toeristen waren er dus niet. Op het terrein was er veel troep: een paar lege tenten en een stapeltje lege matrassen slingerde rond. Het kampeerterrein is weinig ingericht. Het sanitair is bijzonder smerig. De douches waren leken al dagen niet gepoetst. De sfeer was erg ongezellig en vaag... We voelden er ons niet op ons vakantie-gemak in deze weinig inspirerende omgeving, dus hebben we deze plek ingeruild voor een goedkopere, propere en heel gezellige camping dichter bij het centrum.

Super leuke vakantie!

nikki
3-10-2010

Ik ben dit jaar met labyrinth op vakantie geweest. Ik wil graag mijn oordeel over de camping geven omdat wat ik lees op deze site naar mijn mening niet terecht is.

Allereerst wil ik zeggen dat je er rekening mee moet houden dat dit een twee sterren camping is. Je kunt geen luxe verwachten voor de prijs die je betaald.

Ook is deze camping naar mijn mening best kindvriendelijk, alleen is er voor kinderen niet veel te doen.Wij hebben er een prettige week gehad. Het sanitair is simpel maar hij wordt per dag twee keer schoongemaakt. Goed onderhouden dus naar mijn mening.Er zitten geen brillen op de toilet maar het risico dat dat niet goed schoon wordt is groter. Je bent in Frankrijk dus het is al heel wat dat je niet alleen maar gaten hebt.Ook had je van labyrinth inderdaad een aparte sleutel voor douches maar ook de andere douches waren goed. Verder is de ligging perfect. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. En TIP: water drinken, sowieso nooit doen in het buitenland. kortom goede camping!

gezellige camping

s. van loenen
3-11-2009

ik ben afgelopen zomer met labyrinth naar deze camping geweest. op zich best wel een goede camping met een prachtige ligging oop loopafstand van het strand. ook het stadje zelf is een leuk stadje waar je lekker kan winkelen en uitgaan. maar de staat van het stanitair op de camping is om van te huilen. alles was vies en er lag altijd zand en andere troep in de douche en de wc. nu hadden wij gelukkig een sleutel voor een schone douche. maar daar mogen ze echt wat aan doen! verder het eten was wel goed, maar je moet er zeker niet uit de kraan drinken, want dat water is niet goed voor je. dus koop als je water wilt drinken, een fles water.

omdat het niet eengrotre camping is, heb je geen last van geluidsoverlast. alleen de muziek van de camping ernaast hoor je 's avonds. ook hebben ze geen zwembad, terwijl dat wel wordt aangegeven.

voor de jeugd een goede camping

paula van de sande
20-8-2008

voor mij als oudere (43)vond ik het een minimale camping, er straalde weinig gezelligheid vanuit.

er was niets te doen, je moest het buiten de camping gaan zoeken.

het sanitair kon beter.

Lekker rustige camping

I. Lemmens
10-8-2008

Het is een leuke camping, ben met Labyrinth geweest en het cam was top, enige nadeel aan deze camping vond ik het sanitair, dat was echt vreselijk, geen brillen op de wc, smerige wcs en douches die hun langste tijd ook wel hebben gehad, beetje jammer, verder is het een supercamping, lekker klein en rustig, lekker dicht bij het centrum van Calvi, het strand en een supergrote supermarkt, de ligging kan dus niet beter.

Wij hebben gereisd met Labyrinth/Terraventuras en wij hebben echt een toptijd gehad! Het weer was geweldig, het stadje Calvi dichtbij en heel gezellig. Maar vooral het kamp op deze camping was superleuk! Het sanitair was niet heel luxe, maar de organisatie beschikte wel over eigen douches! Je bent zo op het strand en in de supermarkt. Dankzij de gave activiteiten hebben we nog meer van het mooie eiland Corsica gezien. Kortom; een echte aanrader!

Ik heb een hele fijne vakantie gehad maar ik heb wel twee punten.

- Ze zeiden dat je niet ziek werd van het water daar. Maar ik heb nu allemaal uitslag en waarshijnlijk komt dat wel door het water dat we daar gedronken hebben. Ik wil jullie waarschuwen voor dat water.

- De reis duurde wel heel lang. Je bent echt twee volle dagen onderweg voordat je er bent. Dat vond ik wel heel jammer. Uiteindelijk hebben we maar 6 dagen van onze vakantie kunnen geniet in plaats van 10.

Voor de rest was het een fijne vakantie.

Groetjes Rinske

We hebben een aantal aanbieders voor International voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping International in Calvi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping International scoort een 7.25 uit 10 op basis van 11 reviews.