Camping Dolce Vita

Super

Jacqueline
                                      12-8-2018

Heerlijk rustige camping Prachtige ligging aan zee Mooie schaduwrijke plaatsen

Wij hebben 12 nachten met de caravan en twee tentjes op de camping gestaan.

Ons gezin bestond uit drie kinderen (11, 14 en 15 jaar).

Een mooie schaduwrijke camping direct aan het strand.

Prima toiletgebouw en een warme douche.

Via het strand loop je in 45-60 minuten naar Calvi.

Op het strand prachtig uitzicht over Calvi en de bergen.

Restaurant viel tegen. Lang wachten en het eten was niet lekker.

Je hoort de vliegtuigen en de treinen. Wij vonden dit niet storend.

Op zondag en woensdag is er muziek in het restaurant.

Wij vonden het jammer dat er geen waterkraantje was bij onze plek.

In tegenstelling tot andere campings in Calvi konden we deze camping van te voren reserveren.

Prima kleine campingwinkel.

Met de wifi kun je prima whats-appen en instagram doet het niet. De you tube filmpjes gaan traag. In de nacht doet de wifi het beter.

Kaal, vol, lawaai

Mieke
                                            3-8-2018

Tegenvaller! Wij hebben een mobil home van een touroperator. De informatie op hun site (“rust en natuur”) is misleidend. De foto’s tonen de enige mooie plek: de opgang naar het strand. De huisjes staan bovenop elkaar en het uitzicht is kale grond, andere huisjes en auto’s. Het gedeelte met tenten is vol en rommelig. Wel staan er hoge bomen maar geen enkele lage begroeiing. Vlakbij is een vliegveld waar veel wordt gevlogen. De camping ligt aan een drukke weg die je goed hoort. Veel Franse en Italiaanse families hebben een brommer of motor mee. De touroperator weigert mee te denken over een alternatief. We zijn erg teleurgesteld.

Drukke rumoerige camping

Yvonne
                                            1-8-2018

Camping ligt op zich mooi, goed strand dat bij camping hoort, rustig fijn strand met helder water, vlakbij camping. Camping zeer druk en rumoerig met schreeuwende Itialiaanse families.

We hebben een aantal aanbieders voor Dolce Vita voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dolce Vita in Calvi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dolce Vita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.