Camping Bella Vista

4 reviews over Camping Bella Vista in het Nederlands

Heerlijke camping

Wilbrand
31-7-2014

Ondanks de vorige beoordelingen toch wezen kijken. Zag er erg goed uit! 700 meter van het prachtige dorp Calvi en 800 meter van het strand! Met onze tent hadden we een zeer ruime plek, geen auto's op het terrein, maar vlak bij wel de parkeerplaats. Zeer vriendelijke eigenaar, zeer goede en schone toiletten. Doordat je dicht bij calvi zit, hoor je wel op afstand de disco. Prima camping met weinig hollanders en vooral veel fransen! Dus geen kroketten, hazes en kaassoufles. Er is een aparte mogelijkheid voor een tententerrein. Meer in het bos en minder in vakjes. Receptie is zeer vriendelijk. We hadden een dokter nodig. Receptie belde en maakte een afspraak. Heerlijk!

Begin augustus 2013 stonden wij 2 weken met onze tent op camping Bella Vista in Calvi. De camping is gelegen op loopafstand van het strand en het centrum van Calvi (beide ongeveer een kwartier lopen).

De camping is heerlijk rustig en de plaatsen zijn ruim en schaduwrijk. We zijn vriendelijk ontvangen en mochten zelf een plaatsje uitzoeken.

Je mag niet met de auto de camping op, maar erg ver hoef je niet te lopen vanaf de parkeerplaats. Bovendien is het erg rustig op de camping doordat er weinig auto's rijden. Overigens mag je voor het in- en uitpakken wel even met de auto het terrein op.

Het sanitair is netjes en wordt goed schoongehouden. Er zijn 2 sanitairgebouwen, waarvan de grootste vrij nieuw is. Het kleine gebouw kan wel een opknapbeurt gebruiken.

Voor jonge kinderen is er weinig te beleven: geen speeltoestellen, geen zwembad en geen animatieteam. Echt een camping voor rustzoekers.

Er is een klein kampwinkeltje, waar je o.a. 's morgens vers brood kan kopen.

Wat een teleurstelling

Rob Centen
10-9-2011

De eerste camping vanaf de veerboot 's,avonds om 20,30 uur . Uitgebreide camping mooie plaatsen direkt bij ingang echter alleen voor tenten . Verder grote plaatsen onder de bomen. Maar wat een onbeschoft personeel. Bij installeren was er geen spanning op de elktraaansluitpaal. Camping beheerder of personeel op bromfitesje 3 x erbij moeten halen. Elektriciteitskabel van ons was stuk was zijn oordeel . Draaide om en reed weg. In het donder alles weer ingepakt en van de camping afgereden naar camping Pinede met vriendelijke ontvangst. Geen enkele moeite van uit camping beheer om op een of andere manier de situatie op te lossen. Met de elektra aansluitpaal snoer van onze caravan was niets aan de hand.

We hebben 3 nachten op Bella Vista gestaan. Het is een leuke camping met plaatsen in het bos. Nadeel vond ik wel dat we de auto niet bij de tent mochten parkeren. Plaatsen zijn ruim, en zeer schaduwrijk. Het sanitair is overdreven schoon, dat was zeker positief. Vanaf de camping is het ongeveer een kwartier lopen naar het centrum van Calci en het strand. Op de camping is verder niets te doen. Er was wel een pizzeria, maar hier hebben we geen gebruik van gemaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bella Vista in Calvi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bella Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.