Appartement Bel Ombra

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag14°4°
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Bel Ombra voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Bel Ombra in het Nederlands

leuke studio, dicht bij de haven

hein
19-9-2012

Wij kwamen met de boot aan in Calvi, dan is dit op nog geen 5 minuten loopafstand. De oude stad is ook op een steenworp afstand.

Goede en leuke ontvangst

2004

Aardige mensen die je graag tips geven en willen helpen. Er waren wat misverstanden tussen wat er in de reisgids was aangegeven en de werkwijze van het hotel. We hadden eigen handdoeken mee en zelf de eindschoonmaak gedaan omdat in de gids stond vermeldt dat je dit of zelf kon verzorgen of tegen betaling laten doen. Later wilde ze dit wel in rekening brengen maar toen we haden aangetoond dat het in de gids stond deden ze verder ook niet moeilijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bel Ombra in Calvi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bel Ombra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.