Géén boekingskosten

Meer camping info

8 Reviews over La Liscia

• 10celine et pascal28-08-2016

CONVIALITE ET PROPRETE

Magnifique camping familial doté d'une propreté extrême; et de délicieuses pizzas

Propriétaires gentils, simples, souriants et très avenants avec lesquels nous avons passé un merveilleux séjour et une seule envie : Y RETOURNER

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Sabrina 27-08-2013

Mooie camping!

Het is een hele mooie camping met vele schaduwrijke plekken. Wij waren tot achteraan doorgereden (waardoor je geen of heel weinig last had van de weg), en hadden daar een prachtig plekje. We stonden aan een wei met koeien, en daarachter zag je de bergen van het binnenland. Langs ons was een klein kabbelend riviertje. S' nachts was het echt heel rustig op de camping. Strand ligt vlakbij en ook bakker en spar op een aantal meters verwijderd. Het enige grote nadeel voor ons was dat we op onze plek heeeel veel last hadden van muggen. Heel de dag door stikte het daar van de muggen waardoor we vaak weggingen omdat het echt niet meer te doen was. We hebben 1 avond in het restaurant gegeten, lekker gegeten! Wel pas om 19.00 uur open, en bepaalde mensen van het personeel zijn heel onvriendelijk en een aantal wel heel vriendelijk, het is dus maar net wie je treft. Al bij al fijne tijd daar gehad, dus wel een aanrader! Mits je sterk spul tegen muggen hebt.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 5Prieur Laurette12-09-2012

pas mal

Très bon rapport qualité prix

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 6Jan van den Broek20-08-2012

Zeer schaduwrijke camping

Sanitair wordt zeer matig schoongemaakt, en deels verouderd. Ruime plaatsen met zeer veel schaduw door populieren, jammer dat uit de bomen veel kleverige substantie valt (hars ?), waardoor de tent nogal schade heeft opgelopen en onze kleding geel/bruine vlekken heeft die niet te verwijderen zijn. Zeer vriendelijk personeel, goed restaurant. Men maakt in prijs onderscheid tussen een grote en een kleine tent. Wij betaalden voor een grote tent, auto, elektriciteit en 2 personen 32 euro per dag.

• 7Eetgelegenheden
  • 7ineketerhorst16-08-2012

Redelijke camping met goed restaurant

Camping langs drukke weg, ruime plekken met veel schaduw, goed restaurant, vriendelijke mensen. Goede uitgangspositie om de westkust te bezoeken. Zandstrand in de buurt, Spar en bakker op 500 meter Terrein achterstallig onderhoud, bomen zaten vol met luis dus alles onder de plak. Sanitair was er voldoende echter werd matig schoongehouden, slang erdoor en klaar was het, zowel douche als toilet erg veel muggen. 1 Avond was er live muziek in het restaurant

• 8Ton Deen19-07-2012

Prima camoing

Prima camping, mooie ruime plekken, schaduwrijk, vriendelijke mensen, goed restaurant, voldoende sanitair, maar werd helaas niet voldoende schoongehouden, jammer.

• 10Eefrie Rietman06-06-2010

zeer goede camping

Tenminste geen animatie en andere druktes. Gewoon een goede camping, vriendelijk personeelen een goede ligging (600 mtr van het strand af. puur dus!!

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Martin20607-06-2009

ursprüngliches Zelten

Der Camping La Liscia ist ein einfacher aber gerade deswegen schöner Campingplatz. Viele Bäume, taugliche Ausstattung (Sanitär, kleiner Laden, im Hochsommer wohl ein Restaurant), angrenzende Natur.

Achtung: kein Luxus, keine Kinderattraktionen - aber dafür (zumind außerhalb August) ein schönes Plätzchen.

Er ist leicht zu finden, direkt an der A81 von Ajaccio kommend gleich rechts am Ende der Gefällestrecke.

Idealer Ausgangspunkt für ganz Korsika, da man von dort aus (fast) alle Punkte der Insel an einem Tag erreichen kann und es wieder bis zum Abend zurück schafft.

Calanches - die roten Felsen von Porto, die angrenzende Spelunca-Schlucht, Col de Vergio, Ajaccio, Cascade du Voile de la Mariée (Brautschleierwasserfall), Iles Sanguinaires... sind ganz in der Nähe. Auch Corte, Bonifacio sowie die Restonica-Schlucht sind gut zu erreichen.

Ich war schon einige male dort ... hoffentlich bald wieder!

PS: war 1997, 1999, 2002 u. 2003 dort.

-Martin-

• 8Staat v/h sanitair