Onvoldoende

13 reviews over Camping Naturiste Bagheera in het Nederlands

Nooit Nooit meer

Anoniem,
21-8-2018

Deze camping heeft een domper gegeven op onze Vakantie. Het is zeker geen naturisten camping zeker driederde van de gasten lopen de gehele dag gekleed. Sanitair is vies en word amper schoon gemaakt. Zeer veel wespen nesten overal word niets aan gedaan en je kan als gast dan ook amper of niet buiten eten. Staan plaatsen zijn niet onder houden en onhandig door de vele bomen. Je tent of caravan is dus moeilijk te plaatsen. Strand is ook niet onderhouden en bijna te smerig om over heen te lopen.Dan zijn er ook seizoen plaatsen ongeloofelijk vervallen en daar zit jij als gast tegen aan te kijken geen visite kaartje voor de camping. Kortom alles wat deze camping op hun website vermelden maken ze zeer zeker niet waar. Heel jammer.

Gereisd met partner in juli 2018

Camperen in het bos zonder poespas

Helena,
8-7-2017

Bagheera is een fijne camping waneer je graag zonder poespas in een schaduwrijk bos staat. Geen afgepaste plekken, geen keurige aanleg. Wel natuur en vlak aan zee. In juni is het om 22 uur stil (een enkele avond hoor je muziek uit een van de restaurants). Dat het een viersterren camping is vind ik misleidend. Het sanitair ziet er goed uit maar werkt niet altijd goed (kranen kapot, warm-koud slecht instelbaar, geen warm water aan een kant van het gebouw, geen douchewater in de laatste douche wanneer alle douches in gebruik zijn). Campingwinkeltje heeft een zeer beperkt aanbod en is schreeuwend duur, wel erg aardige mensen die op verzoek producten inkopen. Wanneer je direct aan zee wilt staan betaal je tot 8,50 euro per dag extra. Het personeel in de receptie is vriendelijk maar verder weinig geinteresserd of servicegericht. Netwerkontvangst is verwaarloosbaar op het terrein.

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Fantastische kampeerplekken direct aan zee

Jan van Dijk
26-9-2016

Makkelijk bereikbaar met een heerlijk groot naturistisch strand. Honden worden gedoogd aan het strand.

Ongezellig pizza resraurant aan het strand maar als je even naar links loopt dan kom je verschillende leuke strand restaurants tegen.

Gereisd met partner in september 2016

Super mooie plek

Melse
26-9-2015

Mooie plaatsen aan zee

Alleen het onderhoud van het terrein is achterstallig en dat is jammer...

De weg ernaartoe is slecht

Toch willen wij wel terug komen, omdat de ligging echt super is!

Gereisd met partner in september 2015

Klantvriendielijkheid blijft probleem. Receptie weinig meedenkend.

Ze zouden een zwembad moeten aanleggen , dan is het zijn geld waard

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Fantastische plek

Wim en Jolanda Heining
3-9-2014

Een heerlijke, rustige camping op een schitterende plek.

Eén nadeel: de mannen in de duinen.

Tips:restaurant / bar (nu dicht) aan het strand onder het grote restaurant weer openen voor drankjes en ijsjes.....

Winkel assortiment uitbreiden, is erg beperkt en duur.

Gereisd met partner in augustus 2014

Heerlijke CAmping

G.J. douma
17-8-2014

Mooie grote plaatsen met voldoende schaduw. Tennisbaan moet je voor betalen. Duur en zou mooi zijn als dit bij de bij de prijs inbegerepen zou zijn.Speeltuin voor de kinderen meer centraal op de camping plaatsen. Ligt er te ver buiten.

Gereisd met partner in juli 2014

Goede plek voor strandvakantie

Frank Vermeulen
4-8-2011

Waren dit jaar voor de 4e maal op Bagheera. Ondanks hoogseizoen toch voldoende vrije plaatsen. Gelegen in (eucalyptus)bos direct aan zee. Strand is smaller geworden in de loop der jaren, zee ondiep en rustig. Naturistisch wandelen langs de kust mogelijk gedurende 5 kwartier. Restaurant: goede kwaliteit eten, zeer slechte bediening. Snackbar juist erg goed en gezellig. Op de camping en bij de sanitairblocs worden prullenbakken/vuilnisemmers erg gemist. Ook geen brandblussers is dit zeer droge bos. Kampwinkel beperkt geopend en summiere voorraad, wel gas verkrijgbaar. Ondanks negatieve punten toch de minst slechte (naturisten)camping van het eiland en goede uitvalsbasis voor leuke tochten.

Gereisd met partner in juli 2011

Goede plek om verschillende dingen te doen.

Wim Nederkoorn
14-10-2010

We hebben hier een leuke periode gehad. Veel schaduw en bij aankomst nog goede plekken te vinden. Er zijn verschillende toiletgebouwen. Oude en nieuwe. De toiletten zijn onhygiënisch. De toiletpotten zijn laag en voor de mannen zijn er geen urinoirs. Omdat er ook geen bril op het toilet zit is de rand van het toilet vaak behoorlijk nat. Vaste gasten zie je dan ook vaak met een bril naar het toilet gaan.

De camping ligt aan het strand en daar is het dan ook heerlijk vertoeven.

Een nadeel vonden wij dat afvalbakken helemaal buiten de camping stonden. Je moest een behoorlijk eind lopen om het afval weg te brengen. Mogelijkheden om te fietsen zijn er niet, of je moet je wagen op de drukke hoofdweg.

Gereisd met partner in augustus 2010

Zeker voor herhaling vatbaar

Bruno
22-9-2010

Het was reeds de 3de maal dat we Bagheera hebben gekozen om een vakantie door te brengen. Dit was niet voor niets, want de vorige keren was het ons er erg bevallen. Wat ons, ook nu weer, erg heeft aangesproken, is de ligging vlak bij de zee, de tenten en bungalows die in een natuurlijke omgeving zijn ingeplant, het vlotte verloop van de boeking en de relatief centrale ligging om Corsica te verkennen. We zijn dit jaar ook even gaan kijken bij de buren, Domaine Corsicana. Hier vonden we weinig terug van de natuurlijke omgeving van Bagheera. Overwegend Duitsers, geen probleem met deze mensen, maar wel met hun gewoonten en maaltijden die ze absoluut naar Corsica moeten exporteren (wellicht te weinig respect voor de Corsikaanse eigenheid ...?): keurig aangelegde tuinen en paden, schnitzel mit pommes en Warsteiner-bier. Geef ons dus maar Bagheera met haar schitterende strandrestaurant / bar. Je kan er proeven van heerlijke Corsikaanse gerechten met een vleugje Italiaanse invloeden.

Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Naturiste Bagheera in Bravone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Naturiste Bagheera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.