Appartement Residence Cala Bianca

Frankrijk, Corsica, Borgo

6.3Voldoende

• 5.8Inrichting
  • 6.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Cala Bianca voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

6 reviews over Appartement Residence Cala Bianca

• 8fam Maas06-10-2012

UITSTEKEND!!

Dicht bij een schone zee, fijn strand, er mogen honden op het strand, wat voor ons: man (41) en vrouw (44) + Duitse herder, een pluspunt is, een goede accomodatie. Het complex ligt dicht bij de overtocht. Een goede bereikbaarheid. Het personeel was behulpzaam, probleem met kookplaat werd direct verholpen. Het personeel spreek geen Engels. Er is een restaurant op het complex waar je goed kunt eten. Er zijn meerdere supermarkten dicht bij het complex. Als we weer terug gaan naar Corsica, boeken we weer dit complex, we hebben daar een prettige week gehad!!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 3Hennie15-06-2010

nooit meer

Slecht onderhouden, slechte service, vies. Zwembadeb die in juni nog niet open zijn... als er eindelijk een zwembad open is geen ligstoelen/stoelen, ga maar op de tegels liggen. Vies strand. Ligging is ok maar weinig te doen in de omgeving.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 3mars02-09-2009

NOOIT MEER!!

Vlogen op Ajjacio Airport, 3 uur rijden vanaf het app. Terwijl Bastia naast het app complex op 15 min rijden ligt. Kamers en park zeer vies. Slechte bedden(banken eigenlijk) waarin de haren lagen van alle bezoekers van het afgelopen seizoen. Tevens was er in een omtrek van 1,5uur geen leuke eetgelegenheid te vinden. Strand en Zwembad hadden niks te bieden. Strand vies en zeker niet zo mooi als in het zuiden van Corsica. Tip ga niet naar het noorden en helemaal niet naar dit app. complex. Wij hebben na vier dagen een reis terug geboekt. Zo slecht en saai daar!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 6Fam Steneker18-06-2006

Zeer pover ingerichte huisjes, zelfs geen haakje voor wc-rol, handdoek etc. Slechte bedden.Borg en andere kosten uitsluitend contant omdat hun creditcardsysteem niet werkt. Neem je eigen lakens en handdoeken mee want voor 15 euro PP per week krijg je muffe spullen. Wel perfecte ligging voor strand,boodschappen en uitstapjes in prachtig Corsica.

Gereisd in juni 2006

Appartement Residence Cala Bianca info