Appartement
FamiliehotelWeer vandaag30°20°
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Cala Bianca voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Residence Cala Bianca in het Nederlands

UITSTEKEND!!

fam Maas
6-10-2012

Dicht bij een schone zee, fijn strand, er mogen honden op het strand, wat voor ons: man (41) en vrouw (44) + Duitse herder, een pluspunt is, een goede accomodatie. Het complex ligt dicht bij de overtocht. Een goede bereikbaarheid. Het personeel was behulpzaam, probleem met kookplaat werd direct verholpen. Het personeel spreek geen Engels. Er is een restaurant op het complex waar je goed kunt eten. Er zijn meerdere supermarkten dicht bij het complex. Als we weer terug gaan naar Corsica, boeken we weer dit complex, we hebben daar een prettige week gehad!!

Gereisd Met partner in augustus 2012

nooit meer

Hennie
15-6-2010

Slecht onderhouden, slechte service, vies. Zwembadeb die in juni nog niet open zijn... als er eindelijk een zwembad open is geen ligstoelen/stoelen, ga maar op de tegels liggen. Vies strand. Ligging is ok maar weinig te doen in de omgeving.

Gereisd Met vrienden in Tue Jun 15 2010 08:51:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

NOOIT MEER!!

mars
2-9-2009

Vlogen op Ajjacio Airport, 3 uur rijden vanaf het app. Terwijl Bastia naast het app complex op 15 min rijden ligt. Kamers en park zeer vies. Slechte bedden(banken eigenlijk) waarin de haren lagen van alle bezoekers van het afgelopen seizoen. Tevens was er in een omtrek van 1,5uur geen leuke eetgelegenheid te vinden. Strand en Zwembad hadden niks te bieden. Strand vies en zeker niet zo mooi als in het zuiden van Corsica. Tip ga niet naar het noorden en helemaal niet naar dit app. complex. Wij hebben na vier dagen een reis terug geboekt. Zo slecht en saai daar!

Gereisd Met partner in augustus 2008

2006

Zeer pover ingerichte huisjes, zelfs geen haakje voor etc.

Fam Steneker
18-6-2006

Zeer pover ingerichte huisjes, zelfs geen haakje voor wc-rol, handdoek etc. Slechte bedden.Borg en andere kosten uitsluitend contant omdat hun creditcardsysteem niet werkt. Neem je eigen lakens en handdoeken mee want voor 15 euro PP per week krijg je muffe spullen. Wel perfecte ligging voor strand,boodschappen en uitstapjes in prachtig Corsica.

Gereisd Anders in juni 2006

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Cala Bianca in Borgo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Cala Bianca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.