Vakantiepark Club Belambra Borgo Pineto

3,5

Onvoldoende

• Onderkomen3,5
  • Activiteiten4,0

We hebben een aantal aanbieders voor Club Belambra Borgo Pineto voor je op een rij gezet:

Vacanceselect

• Onderkomen6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

bij aankomst na een boottocht van 5.5 uur krijgen we te horen dat we naar een andere locatie kunnen. Na even uitzoeken en contact met de reisorganisatie blijkt al snel dat ze de zaak overboeken. Na 4 dagen in een onderkomen (zonder airco) op een aftand van 35 km mogen we toch komen..hadden we het maar niet gedaan.. luidruchtige franse buren d(bijna geen nederlanders) een gedateerd huisje met slechte spullen erin, onvriendelijk personeel, een manager die niets doet als je auto wordt beschadigd door een ander.. het zag er veelbelovend uit maar viel erg tegen. We hebben er anderhalve week gezeten en zijn elke dag maar op pad geweest met de autoKinderen zijn er erg snel uitgekeken in de leeftijd 7-15. Daaronder is het denk ik prima gezien de opvang (niet nl talig.) voor ons een tegenvallende ervaring. nooit meer.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• Afstand tot strand5 minuten met de auto, 500 m, 6 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiLobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Club Belambra Borgo Pineto in Borgo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Club Belambra Borgo Pineto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.