Hotel U Capu Biancu

2 reviews over Hotel U Capu Biancu in het Nederlands

een droomlocatie

Heidi
21-2-2011

Het hotel ligt in een prachtige baai ten zuiden van Corsica. Je vindt er totale rust, geen lawaai en een prachtig zicht. De service is ten top. Het personeel is heel kindvriendelijk, maar ze vragen wel rustig te zijn in het zwembad en in de restaurant. Wat wel te begrijpen is voor dit soort hotels. Heel lekker gegeten, vooral 's middags aan het strand in de hut, waar dagelijks bootjes aanmeren. Dit hotel is gebouwd tegen de flank van de berg. De afdaling naar het strand is redelijk stijl. 's morgens hadden wij wel last van de wespen tijdens het ontbijt, maar je went daar wel aan, ...

Na een stukje onverharde weg, heeft ook z'n charme, kom je bij de poort van het hotel.Daarachter ligt een mooi hotel met een goede service en een prachtige tuin met zwembad. Beneden aan de zee is ook een restaurantje waar iedereen met een boot ook komt eten.Denk om de rotsen in de zee; dus waterschoenen aan. Ligbedden ook aan zee met drank en handdoekenservice. Drank is prijzig en de tuinkamers zijn niet groot maar voor een kleine week is het hier goed toeven!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel U Capu Biancu in Bonifacio , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel U Capu Biancu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel U Capu Biancu scoort een 9.19 uit 10 op basis van 5 reviews.