Géén boekingskosten

Camping Rondinara

FrankrijkCorsicaBonifacio

We hebben de beste aanbieders voor Camping Rondinara voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 21 reviews

8.6FantastischScore uit 21 reviews
  • 7.9Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

21 Reviews over Rondinara

• 9Lieke10-09-2020

Fijne camping op een mooie plek

In september hier 4 dagen gestaan. We mocht zelf de plek uitkiezen. Er was volop keuze waardoor wij een mooie ruime plek konden kiezen. Camping is hondvriendelijk en ligt mooi afgelegen. Strand is op loopafstand. Sanitair is erg schoon. Mooie camping als je van natuur houdt.

• 9Staat v/h sanitair
  • 4Geert24-11-2019

Wat een ramp

In het contact met de camping was ons verteld dat de camping met auto en caravan goed te bereiken was. Door de zeer smalle, steile en bochtige wegen, zijn wij van mening dat dat niet het geval is. Door tegemoetkomend verkeer en toegangsweg (a 6km) hebben wij dan ook schade aan onze caravan gekregen. Ook kan men voor deze camping niet reserveren. Bij aankomst op de camping bleek de camping vol te zijn, en moesten wij dezelfde weg weer terug... Kortom camping niet geschikt voor caravans, wel voor tenten. Alhoewel men dan wel rekening dient te houden met kleine plekken.

• 9Dutchy6315-06-2018

Excellent camp site, beautiful surroundings!

This camp site is isolated, but situated in a beautiful surrounding with one of the best beaches of Corsica in walking distance. There are sufficient and new sanitary buildings, it is very clean and the beautiul endless pool offers a spectacular view on the beautiful Rondinara Beach. In June the camp site offers sufficient space and shadow for everyone. We also enjoyed the restaurant with good pizza‘s and very friendly staff! We recommend to do your grocery shopping before you come to the camp site, since the nearest supermarket is at least 10km away. Evidently the camp store offers the basic food and drink requirements.

• 9Staat v/h sanitair
  • 6Gerard19-08-2014

Drukke camping op mooie, afgelegen plek

Camping is echt veel te druk, iedereen duikelt over elkaar. In hoogseizoen staan de tenten letterlijk tegen elkaar aan kris-kras over het terrein. Lijkt wel Lowlands. Nauwelijks privacy of ruimte voor tafel of auto. Beperkte schaduw. Zwembad is mooi maar niet vriendelijk en al snel overvol. Ook sanitair kan toestroom niet aan. Winkeltje en barretje aanwezig. Strand is prachtig, lang en op loopafstand. Uitvalsbasis naar Bonefatio en Port Vechio. Relatief dure camping. Na een paar dagen maar snel de boel ingepakt en naar de rustiger westkant van het eiland getrokken.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8RO09-09-2012

Gewoon heel erg fijn!

de camping ligt prachtig aan de baai van rondinara, heel mooi strand en ook op het strand een fijne horecagelegendheid om te lunchen of dineren of een drankje te doen. Vriendelijke bediening. Op de camping zelf plekken voor het uitzoeken, geen hegjes of afgebakende plekken, wat gemoedelijk aandoet. sannitair schoon en voldoende, wat verouderd, maar dat is geen punt. Als je voor animatie gaat moet je niet hier zijn. Lekker rustig 's avonds, wel wat activiteit bij het restaurant. winkeltje voor de nodige spullen. ook wij geen problemen met een contract maar zijn goed geholpen. Wij zouden er zo terug gaan.

• 8Fam. Griffioen12-08-2012

Fijne vakantie in Corsica!

Super vakantie gehad in het mooie Corsica. Waren meteen onder de indruk bij het oprijden van de (smalle, steile) toegangsweg naar de camping. Je kijkt zo mooi weg over een kraakheldere, aquablauwe baai! Echt indrukwekkend! Ook op de camping voelden we ons snel thuis. Mooi zwembad, verzorgd restaurant en goede bewaking. Sanitair inderdaad minder verzorgd maar als je het goede sanitairgebouw kiest (aan de rechterkant van de camping), gaat het allemaal best. Geen wachttijden bij de douches en daar meer gewone wc's. Voor ons geen klagen dus! Het is wel afwachten welke plaats je krijgt. Geen afgebakende plaatsen, je mag zelf kiezen maar niet echt te doen met een caravan. Onze jongens (15 en 17) hebben zich prima vermaakt; gingen 's-avonds met Nederlandse en Franse jongeren naar het strand. Geen drukke camping, 's-avonds snel rustig. Via een rotspad loop je in hooguit tien minuten naar het strand. Omgeving prachtig, veel baaitjes maar ook binnenland super! Bonifacio heeft ons hart gestolen!

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 8R_L05-08-2012

Mooie locatie, leuke plaatsen

De weg naar de camping is vanaf de doorgaande weg makkelijk te missen. Wij hoefden geen contract te tekenen, zoals iemand hiervoor stelt. Er zijn geen vaste plaatsen, maar je moet zelf een plek zoeken tussen de bomen. Daardoor leuke speelse sfeer. Wij hadden een prima plek en er is een redelijk verloop van bezoekers, dus evt kun je nog wisselen. Zwembad is prima. Weinig ligstoelen in de schoenen. Sanitair is redelijk. Schoon, maar weinig gewone wc's. Baai is makkelijk te lopen en anders kun je gratis parkeren als campinggast. Zou de camping aanraden, alleen al vanwege de locatie.

• 5treguier28-07-2012

décevant

Une grande deception. Points Positifs: prix peu élevé, très proche de Bonifacio, situé dans une très belle baie et 10 minutes d'une très belle plage, piscine magnifique à débordement, douche toujours chaude... Points négatifs: on s'entasse!! les emplacements ne sont pas délimités donc nous sommes plusieurs à se les partager. Les voitures sont invitées à rester dehors pour ma part je n'avais pas possibilité de garer la mienne... Pour parvenir à ma tente je devais traverser 3 autres " emplacements". A votre arrivée, ils évaluent la disponibilité en fonction des départs? vous devez rentrer sans votre voiture chercher seul un coin libre... je vous assure pas évident car ils ne savent pas du tout où il y en a... plage très sale... trop fréquentée, l'eau sent très mauvais. Bref une grande déception, nous avons écourté notre séjour dans cette si belle région de corse car nous étions trop mal dans cet endroit. Je le déconseille et personnellement n'y retournerai pas.

• 5Staat v/h sanitair
  • 1Louis Koenders04-07-2012

Fantastische plek, maar dit nooit meer.

Voor de natuurliefhebber is de camping Rondinara best leuk om maximaal 1 week te verblijven. De lokatie oogt wonderschoon maar is overal ver van verwijderd, ook van de prachtige baai. De eetgelegenheid en accommodatie zijn goed. Het bevreemde ons dat men een getekend contract vereiste en het werd tegen onze zin een paspoort ingehouden. Het waarom bleek later: bij al onze vragen veranderendenden baliemederkers hun houding bij slag van vriendelijk naar zeer klantonvriedelijk. Steeds werd gezegd dat het contract getekend was en wij ons eraan moesten houden. Letterlijk werd ons medegedeeld dat men niets met ons te maken heeft: er is door u een contract getekend!!!! Volgens ons is daar de front office doorgeschoten naar een elkaar kontrolerende organisatie. Allemaal zeer vervelend, zeer klantonvriendelijk en behoorlijk arrogant.

Twee andere door ons bezochte campings waren een verademing. (La Pinède in Calvi en Le Campoloro in Cervione.)

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Stefanie Probst02-07-2012

Traumhaft in der Nebensaison!

Wir verbrachten im Juni 12 eine Woche auf dem Campingplatz Rondinara. Wir durften uns unsere Parzelle auf dem schön eingewachsenen, terassenartig angelegtem Campingplatz selbst aussuchen. Da wir keinen Strom benötigten waren die Plätze etwas abgegrenzter und nicht so einsehbar wie die Plätze mit Stromanschluss die vorwiegend von Campern genutzt werden. Autos sind auf dem Platz erlaubt- das rangieren auf dem Platz ist durch die enge manchmal etwas abenteuerlich und braucht ein gutes Auge. Die Belegung war (da noch Vorsaison) ideal. Es lässt sich aber erahnen was hier in den Monaten Juli und August los ist. Wer nicht unbedingt in diesen Monaten reisen muss, sollte diese Zeit meiden. Die Lage in der Bucht von Rondinara ist ein Traum. Der Strand ist sauber und das Wasser glasklar! Vorsicht vor den Kühen am Strand! Rondinara ist ab und zu sehr windig. An passende Ausrüstung denken. Alles in allem ein Campingplatz zum Weiterempfehlen. Wir werden dort wieder unseren Urlaub verbringen.

Camping Rondinara info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar