Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

17 Reviews over Des Iles

• 8Klavertje01-07-2018

Heerlijk verblijf gehad op deze mooie camping

Heerlijk verblijf gehad. Mochten zelf een plek uitzoeken, plek genoeg midden juni. Toilet gebouw prima. Voldoende aanbod inhet winkeltje. Fijn zwembad. Op loopafstand van het strand en een leuke strand bar. Prima prijs met alle voorzieningen! Goedkoopste camping van de 3 campings die we gehad hebben deze vakantie.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Ilse14-01-2018

Mooie solide camping

We hadden een goede staanplaats, sanitaire voorzieningen waren prima. Mooie omgeving je loopt zo te voet naar prachtig blauw water,de stranden van sperone zijn ook te voet bereikbaar. In de avond een lekker rustige camping. Supermarkt zat op de camping waar je verse broodjes kon halen. Op een km afstand zit een grotere supermarkt.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Petra van Dijk14-08-2017

Wederom geslaagd

Voor de tweede keer in twee jaar op deze camping. Nu op heel andere plek vlak bij pad naar zee. Dit deel van de camping heeft een beetje een strandsfeer. Toiletgebouw oogt iets krapper en minder luxe dan andere toiletgebouw op de heuvel, maar voldeed prima aan onze eisen. Een wisser zou handig zijn....Er zijn te weinig elektriciteitsaansluitingen op deze camping. Wij konden wel gebruik maken van elektriciteit, maar het werd niet in rekenig gebracht. (Desalniettemin is de camping in augustus wel aan de prijs, zoals wel vaker op Corsica.) Badjuffrouw in de middag werd door kinderen niet echt op prijs gesteld.

• 8Saskia12-08-2016

Gezellige camping dicht bij Bonifacio en strand

Camping des Iles heeft deels genummerde plaatsen en deels ongenummerd. In het hoogseizoen kan het lang zoeken zijn naar een geschikte plek. Van hoog gelegen plekken heb je een mooi uitzicht, op het strand en de eilandjes.

Kinderen vinden al snel vriendjes en komen na een dag stranden en de stad bezoeken graag bij bij het zwembad of de 'half court' tennisbaan.

's Ochtends grote wachtrij bij het verse brood.

Sanitair is netjes, wel rijen voor de douches op toptijden.

• 9Tineke04-09-2015

uitzicht op zee

Prima camping, vriendelijk personeel, fijn zwembad en netjes sanitair. Wij hadden een hoger gelegen campingplaats en hadden uitzicht op zee. de camping is dicht bij de kust, maar de strandjes daar zijn erg druk ( in het hoogseizoen) een eindje naar boven langs de kust heb je prachtige rustige strandjes. De camping heeft geen wifi, maar wij mochten even gebruik maken van de computer bij de receptie.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Petra van Dijk06-08-2015

Heerlijke camping

Het is ouderwets kamperen op Camping les Iles. Niet reserveren, maar gewoon een mooie plek uitzoeken. De plaatsen zijn niet afgebakend. Wij hadden een hele grote plek, maar dat varieert per plek. Ruim voldoende schaduw. Fijn zwembadje. 's Middags komt de badjuf, dan is het een beetje over met de pret voor de wat oudere kinderen. Niet duiken, rennen etc. Sanitair is schoon, maar je staat wel eens in de rij. Vanaf de camping is het 800 m lopen naar Piantarella, waar een leuk barretje zit en diverse watersportmogelijkheden zijn. Voor een mooi strand vanaf daar nog even doorlopen naar Petit Sperone. Helder wit zand en turquoise water! Bonifacio is een heel gezellig stadje wat er heel fotogeniek bij ligt. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad.

• 8thomasvandaal05-08-2015

Camping aan het einde van Corsica

Mooie camping. Met name de ligging is goed. Voorbij Bonifacio op het uiteinde van Corsica. e weg van Bonifacio naar de camping is prachtig (wel smal) en eindigd iets verder op bij een leuk watersport strand met verschillende zeil/surfscholen en bijpassende horeca. Vanaf hier kun je in ca 20 min doorlopen naar hele mooie strandjes met prachtig blauw water. Op de hoge plekken voorbij de tennisbaan heb je met een beetje mazzel uitzicht op de eilanden voor de kust en sardinie. Zwembad is groot, maar in de middag voorzien van een erg strenge badjuf. Restaurant ook groot, maar daar hebben w egeen gebruik van gemaakt. Geen koelkast te huur, wel koellocker, maar diew as waardeloos. Sanitair was matig.

• 6Staat v/h sanitair
  • 5RATIEUVILLE07-07-2014

Camping à éviter en juin....

En juin, pas de restaurant ouvert, (restaurant où se trouvait une belle télévision pour voir la Coupe du Monde et boire un café le soir), pas de télévision (sauf une vieille télé qui ne fonctionne pas bien). Aucune animation. Par contre, les mobilhomes sont très propres. Pas assez de barbecue.

• 1Eetgelegenheden
  • 9Bente 06-09-2013

Geweldige Camping

In juni 2013 10 dagen gestaan. Jong stel met 1 kind. Mooie rustige camping. Mooie grote plekken eventueel met veel schaduw. Mooi zwembad en vriendelijk personeel. Sanitair voldoet prima. Ideaal gelegen voor diverse ondernemingen/ uitjes. Fantastische stranden in de buurt!. De sfeer op de camping is rustig en vriendelijk. Zeker om terug te komen. Een mix van diverse nationaliteiten. Gelukkig niet veel NL. Zal waarschijnlijk in het hoogseizoen op diverse omschreven punten veranderen. Hebben al veel in Corsica gezien maar deze topper blijft wat ons betreft in de top 3! De camping is voor iedereen zeer geschikt. Ouderen, jonge stellen en jonge gezinnen zullen hun plekje hier zeker vinden.

• 7Eetgelegenheden
  • 7heidi_bakker30-01-2013

netjes..

Een nette camping, alles keurig, goed santiar, winkeltje is oke, aardig personeel, fijn zwembad en bijna alle plekken hebben een boompje. Het strand is een klein stukje lopen, maar het stadje is een behoorlijke wandeling. Ik was in gezelschap met een 'niet-ervaren-wandelaar' en hij vond de wandeling naar het strand "best heftig" (2km helling lopen) De camping is niet zo mijn ding, het is me iets te 'tuttig': alles ging goed, en alles was vreedzaam. (ik hou van iets meer 'chaos' op mijn vakantie)

Camping Des Iles info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar