6,8

Geen aanrader

Noortje,
28-8-2018

Goed:

Ligging, aan het strand, dichtbij Bastia, mooie route naar Nonza.

Plaatsen, mooie grote plaatsen, leuk ingedeeld, mooie vegetatie.

Campingwinkel. Goede prijs, goed assortiment en open van 8 tot 22.

Slecht:

Sanitair, oud en heel heel erg vies.

Geen beveiliging en weinig personeel te zien. Daardoor rare onpersoonlijke regels. En om 6uur al getoeter en rijdende wagens op de camping.

Het personeel bij de receptie is wel aardig.

Prijs, te duur €38,- 2 pers met tentje eind augustus.

Zwembad klein en duiken niet mogelijk. Voor mannen een short niet toegestaan. Wel fijne ligbedden.

Geen restaurantje. Er is een restaurant aan zee dat op de camping zit maar niet bij de camping hoort. Daar niet gegeten. Cappuccino was er prima. Wel prijzig €3,50..

Al met al geen aanrader. Evt voor het eerste of laatste nachtje.

Gereisd met partner in augustus 2018

Super fijn verblijf!

Elfriede B,
8-8-2018

Een heerlijke vakantie gehad, prachtige ligging met uitzicht op zee. Je mag zelf je plek uit kiezen en daarmee hebben wij geluk gehad, we stonden aan het zogenoemde ‘trekkersveld’ en hadden een super grote en mooie plek met uitzicht over zee.

Sanitair werd goed schoongehouden alleen waren de douches wel vaak lauw/koud, maakte ons niet echt uit aangezien het erg warm was!

Camping is direct aan het strand, strand is rustig en schoon.

Grote supermarkt op de camping met veel keuze!

Camping is wel erg droog en stoffig, af en toe de paden wat natspuiten zou fijn zijn voor je tent.. als nu iemand voorbij rijdt heb je een grote stofwolk. Wij hebben iets van een snackbar oid gemist. Er zijn wat weinig elektriciteit punten of je stroom kan er eventjes vanaf gaan... dit zijn kleinigheidjjes. Het was een fantastische camping, rustig en overzichtelijk! Echt een aanrader (en veel minder druk dan in het Zuiden!).

Gereisd met partner in juli 2018

Best te doen

Loes,
28-7-2018

Pluspunten:

Mooie camping met grote staanplaatsen met veel schaduw (als je geluk hebt).

Vriendelijke receptie.

In de 'Cocoon' gratis WiFi.

Grote supermarkt op de camping met veel producten (wel wat prijziger dan de supermarkt nabij Bastia).

Klein zwembadje en speeltuin op de camping.

Groot en rustig strand direct naast de camping.

Minpunten:

Animatie is zeer matig en alleen in het Frans.

Sanitair is klein en erg smerig (wordt schoongemaakt dmv afspuiten met een tuinslang). Daarnaast heb je 's ochtends kokend heet water uit de douches en tegen eind van de middag koud water, watertemperatuur kan je ook bij geen enkele kraan of douche aanpassen. Afwassen ook met koud water.

Restaurant naast de camping is duur.

Geen faciliteiten op het strand (geen ijs, geen afspoeldouches, geen speeltoestellen of verhuur, geen bedjes of parasols, in het water niks te doen en te zien).

Geen bar of ander vermaak op of vlakbij de camping.

Gereisd met partner in juli 2018

Direct aan zee gelegen camping met veel ruimte en ruime vlakke plaatsen direct aan het strand of in het bos. Vriendelijke receptie. Restaurant ligt naast de camping met een afzuiging waar de halve camping last van heeft en duur zoals eigenlijk het hele eiland. Er is een zwembad maar niet echt sfeervol, beter is het strand wat rustig is. Camping winkel is groot maar de sortering is beroerd, je kunt veel beter naar de op een paar kilometer verderop gelegen enorme supermarkt gaan. Sanitair is erg slecht, douches zijn klein en voorzien van alleen koud water als je pech hebt, je moet continue een knop ingedrukt houden om water te krijgen dus heb je drie handen nodig. Wifi is op enkele plaatsen gratis maar werkt slecht en mobiel bereik is wel goed te doen. Verder is het een doorgangscamping naar de boot in Bastia wat overigens een drukke smerige stad is, absoluut geen aanrader.

Gereisd met partner in mei 2018

Mooie camping met veel faciliteiten direct gelegen aan de Middellandse zee. Wij hadden een chalet gehuurd die direct achter de supermarkt en de receptie gelegen is. Ook nabij een terras waar geregeld 's avonds werd opgetreden of disco was. Tot 23.00 uur is er elke avond wel wat te doen, maar echt veel last hebben wij er niet van gehad. Een prima supermarkt op de camping aanwezig, die niet te duur is. Ook geopend op zondag, terwijl veel supermarkten in de buurt gesloten zijn. Wij hebben hier genoten, ontspannen sfeer. Ook mooie caravan en camperplekken, bijna tot op het strand gelegen. Wat wij konden zien wordt het sanitair goed schoongemaakt. De receptie is vriendelijk en behulpzaam, vele spreken zelfs Engels terwijl we elders op Corisca lang niet altijd even vriendelijk zijn benaderd. Franstalige animatie voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie camping, aanrader!

E&M,
15-8-2017

Hele fijne tijd gehad op deze camping. We waren met 2 stellen en hadden vooraf gereserveerd. Bij aankomst konden we zelf een plek uitzoeken en we stonden mooi tegenover elkaar. Sanitair zag er netjes uit en werd echt goed schoongemaakt. En hoewel ik geen mug heb kunnen ontdekken, ben ik toch een keer of 5 onderwerp geweest. De zee was heerlijk om in te zwemmen, incidenteel wat kwallen gezien en terwijl we op het strand zaten kregen we plots een dolfijnen show te zien. Twee dolfijnen kwamen vlak langs ons voorbij, wat was dat prachtig. De uitstapjes naar oa Saint Florent vonden we erg mooi. Het heldere zeewater trekt veel snorkelaars. Over het weer weinig te klagen, wel erg warm. Tijdens ons verblijf is er geen druppel gevallen en temp schommelde tussen de 29 en 40 gr. Gelukkig hebben we airco in de caravan, anders zou ik minder prettig geslapen hebben. In het begin een beetje last van de bosbranden gehad (stank), maar over het algemeen was het een toppertje!

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke vakantie

Nathalie,
13-8-2017

Heerlijke vakantie. Zelf plek kunnen kiezen, voldoende schaduwrijk. Campingwinkel uitgebreid en leuk geprijsd. Voldoende te doen voor kinderen. Na 2230 rustig. Bastia op zo'n 15 minuten rijden. We komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Heerlijk genieten!

broeksma,
22-5-2017

Fijne camping heerlijk dicht bij het strand.Bijna aan je voeten. Heerlijke douches [ eindelijk]. Wel een prijzige camping in het voorjaar al 29 50 Euro voor 2 persp/n maar dan heb je ook wat..Kamp winkel en broodservice. Zwembad /speeltuin en snel 4km van Bastia dus,...zo op de boot. Goede camping voor de laatste dagen of de eerste!

Komen wel vliegtuigen over/vliegveldje vlakbij. We hebben er geen last van gehad.

Zeer vriendelijk personeel de vriendelijkste op het laatst ontmoet! Ook handig als je de Cap Corse wilt bezoeken en in de omgeving is veel natuur. Ook heel veel industrie en grote supermarkt ketens.

Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk relaxed, alles wat OK

Anita
22-8-2016

De camping heeft geweldige accomodaties, schoon en heel dicht bij een prachtig strand. Personeel heel vriendelijk en gelukkig was het niet zo'n vakantiefabriek als de grote campings in Zuid Frankrijk. Animatie wel helemaal ingesteld op Frans talige kinderen, dat was jammer, maar we hebben echt genoten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prima camping aan het strand. Zwembad viel wat tegen. Met zwemshort kom je er niet in. Belachelijke regel want hoeveel mensen lopen niet de hele dag in bikini of zwembroek en duiken daarna het zwembad in. De vloer rondom het bad is van hout. Veel mensen hadden splinters. Sanitair vonden wij tegenvallen. Wc's, douches en afwas bij elkaar. Niet fris. Niet echt duur. € 55,00 voor 4 volwassenen. Fijne grote supermarkt met leuke souvenies, badkleding etc. Gratis WiFi op paar plekken op de camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping San Damiano in Biguglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping San Damiano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.