Camping La Vallée

Camping La Vallée
1,8

Onvoldoende

Laatste review

Stonden vandaag voor een dicht hek...er worden helaas bungalows gebouwd. Eigenaar heeft kennelijk de boel verkocht. Heel erg jammer!

9 reviews over Camping La Vallée in het Nederlands

Camping is gesloten 2017!!

Anita,
28-6-2017

Heerlijke uitvalsbasis voor prachtige tripjes

bert_keegstra
28-8-2016

Campomoro is een prachtig stukje Corsica. Het probleem is alleen, dat je er nauwelijks kunt parkeren én het ligt ca 15 km van de "bewoonde wereld". De oplossing: Kampeer er een paar dagen.

We hebben een prima tijd (2 dagen) gehad op Camping de la Vallée. De camping was erg rustig, hoewel het Juli was! Sanitair was prima en schoon.

De camping ligt 5 min lopen van het strand en een klein supermarktje. Een iets grotere supermarkt is 15 min lopen. De volgende is in Propiano, al gauw een half uur rijden.

Het strand is er prachtig en de rotskust te westen onvergetelijk evenals de strandjes (bijv Cala d'Aguglia) aldaar. Er is ook een duikschool, voor degenen die van duiken houden

Uitzonderlijk plekje op Corsica. Veel campings bezocht maar dit is een van de betere. Goed en vooral schoon sanitair. Misschien niet de goedkoopste maar goed. Bijzonder aardige eigenaar, na twee dagen regen werd ons een chalet (gratis) aangeboden om op te drogen. Op nog geen 100 meter van een geweldig strand en een kleine epicerie met elke ochtend vers brood; wat wil je nog meer. Als je elke avond met je gasbrandertje een prutje wilt bereiden heb je een probleem; de dichtstbijzijnde super u is 15 kilometer hiervandaan. Maar je kan ook voor 50 / 60 euro(inclusief wijn, dessert en koffie) voor z'n tweetjes in een van restaurants aan strand genieten

Wij komen hier nooit weer

Arendsen
24-10-2012

Zeer onvriendelijke ontvangst. Terwijl de camping bijna leeg was mochten we bij gratie onze camper op 1 ongezellig plekje zetten. Toen we problemen hadden gaf de eigenaar niet thuis en moesten het maar zelf zien op te lossen.

Van de 11 campings die we op het eiland bezocht hebben was dit ook nog eens de duurste.

onvriendelijke behandeling

groters
23-10-2012

Camper zat vast omdat het enorm had geregend snachts. Moesten dus aan eigenaresse vragen om hulp. Er was niemand om te helpen. Ja wat moeten we dan?? Nou ze zei heel duidelijk, DAT was niet haar probleem. Geen enkele campervoorziening, zelfs geen plek om chemisch toilet te legen, maar wel 35 euro vragen p/n in naseizoen. Ons zie je hier noiit meer

peperdure oplichters

Fam drupsteen
7-9-2012

Op campo moro doen ze er werkelijk alles aan om toeristen een poot uit te trekken. Hier zit de duurste camping van Corsica, la vallee. Maar helaas: koude douche, plekken dicht op elkaar, drukte van veel Italianen, en ieder weekend dorpsfeest met keiharde muziek tot 2 uur snachts.

Ook voor een dagje hoef je er niet heen, want er zijn niet genoeg parkeerplekken. Een beamte staat verdekt opgesteld te wachten tot mensen noodgedwongen verkeerd parkeren. Als de mensen van hun auto weg lopen schrijft hij bonnen uit. Kassa voor campo moro. Wandelingetje naar die leuke toren. Neem maar wel geld mee, want je moet entree betalen. Er is zo veel beters op Corsica!

heerlijk rustig in juni

Zondervan
8-9-2011

een heerlijk schone camping, moet bijna je slippers uit doen alvorens het toilet gebouw te betreden.

Eigenaar is niet happig op campers

Niet mogelijk te pinnen

Alleen in uiterste noodzaak

Loes
1-8-2009

Camping was overvol toen wij er kwamen. Maar was enige optie. We werden bijna letterlijk weggekeken door andere campinggasten met de ''vaste'' plekken. Dat maakte de sfeer er niet gezellig op terwijl we deze plek toegewezen kregen door de campingbeheerder. Strand was wel op loopafstand (overkant vd weg)

2008

Een rustige camping aan de fraaie baai van Campomoro, in een afgelegen deel van Corsica. De camping is vooral geschikt voor kleine kinderen, er is niet veel te doen voor tieners.

De camping ligt circa 200 meter van een groot strand. Vanwege de beschutte ligging t.o.v. de open zee is er in de baai relatief weinig golfslag. Mede hierdoor is het een goede snorkel- en duikbestemming.

Voor mensen die niet van autorijden houden: er is maar een klein (en duur) winkeltje in Campomoro en de de enige verbinding met de rest van Corsica en met winkelplaats Propriano bestaat uit een smal en kronkelig bergweggetje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Vallée in Belvédère Campomoro , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Vallée zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.