Reviews over Belvédère Campomoro

Heerlijke uitvalsbasis voor prachtige tripjes

bert_keegstra,
    28-8-2016

Campomoro is een prachtig stukje Corsica. Het probleem is alleen, dat je er nauwelijks kunt parkeren én het ligt ca 15 km van de "bewoonde wereld". De oplossing: Kampeer er een paar dagen.

We hebben een prima tijd (2 dagen) gehad op Camping de la Vallée. De camping was erg rustig, hoewel het Juli was! Sanitair was prima en schoon.

De camping ligt 5 min lopen van het strand en een klein supermarktje. Een iets grotere supermarkt is 15 min lopen. De volgende is in Propiano, al gauw een half uur rijden.

Het strand is er prachtig en de rotskust te westen onvergetelijk evenals de strandjes (bijv Cala d'Aguglia) aldaar. Er is ook een duikschool, voor degenen die van duiken houden

La vallee een bijzonder plekje op Corsica

Marcel,
    19-9-2015

Uitzonderlijk plekje op Corsica. Veel campings bezocht maar dit is een van de betere. Goed en vooral schoon sanitair. Misschien niet de goedkoopste maar goed. Bijzonder aardige eigenaar, na twee dagen regen werd ons een chalet (gratis) aangeboden om op te drogen. Op nog geen 100 meter van een geweldig strand en een kleine epicerie met elke ochtend vers brood; wat wil je nog meer. Als je elke avond met je gasbrandertje een prutje wilt bereiden heb je een probleem; de dichtstbijzijnde super u is 15 kilometer hiervandaan. Maar je kan ook voor 50 / 60 euro(inclusief wijn, dessert en koffie) voor z'n tweetjes in een van restaurants aan strand genieten

heerlijk rustig in juni

Zondervan,
    8-9-2011

een heerlijk schone camping, moet bijna je slippers uit doen alvorens het toilet gebouw te betreden.

Eigenaar is niet happig op campers

Niet mogelijk te pinnen

Een rustige camping aan de fraaie baai van Campomoro, in

Anton,
    16-3-2008

Een rustige camping aan de fraaie baai van Campomoro, in een afgelegen deel van Corsica. De camping is vooral geschikt voor kleine kinderen, er is niet veel te doen voor tieners.

De camping ligt circa 200 meter van een groot strand. Vanwege de beschutte ligging t.o.v. de open zee is er in de baai relatief weinig golfslag. Mede hierdoor is het een goede snorkel- en duikbestemming.

Voor mensen die niet van autorijden houden: er is maar een klein (en duur) winkeltje in Campomoro en de de enige verbinding met de rest van Corsica en met winkelplaats Propriano bestaat uit een smal en kronkelig bergweggetje.

Belvédère Campomoro scoort een 7,9 uit 10, op basis van 7 reviews