Belvédère Campomoro

We hebben een aantal aanbieders voor Belvédère Campomoro voor je op een rij gezet:

Reviews over Belvédère Campomoro

Prachtige en rustige locatie met een heerlijk strand op de

Hellen en Peter
    7-8-2007

Prachtige en rustige locatie met een heerlijk strand op een afgelegen plek. Zeer de moeite waard om hier naar toe te rijden. Voor ons was dit qua strand de mooiste plek van Corsica. Lekker gegeten in een van de aan het strand gelegen restaurantjes met uitzicht op de ondergaande zon. Zeer romantisch!

Gereisd Anders in augustus 2007

Camping vlak bij het strand, ideaal voor kleine kinderen

A. v.d. Haar
    8-7-2007

Camping vlak bij het strand, ideaal voor kleine kinderen. Er is geen zwembad, maar de zee is vlakbij. Het strand heeft een beschutte ligging zodat er nooit hoge golven zijn. Je kan er mede daarom prachtig snorkelen. In de omgeving zijn verschillende restaurantjes. Er is geen fatsoenlijke winkel, daarvoor ben je op Propriano aangewezen. Dat is tevens het grote nadeel, want de weg naar Propriano is smal, bochtig en gaat flink bergop en bergaf zodat het al snel een half uur rijden is. Maar mede daarom is het rond Campomoro relatief rustig.

Gereisd Familie in Fri Jul 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Belvédère Campomoro scoort een 7,9 uit 10, op basis van 7 reviews