Vakantiepark Les Hameaux de Capra Scorsa

• 6.5Activiteiten

Vakantiepark Info

• Animatie
Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Les Hameaux de Capra Scorsa voor je op een rij gezet:

6 reviews over Vakantiepark Les Hameaux de Capra Scorsa

• 8Massar25-08-2009

mooi kleinschalig park

ligt wat achteraf, maar mooi kleinschalig park. wel op loopafstand van strand, maar bijv geen supermarkt in de buurt.

• 8Onderkomen
    • 5Activiteiten

Met jonge kinderen

• 8Bessemans21-09-2008

Een aanrader!!!

Zijn net terug uit Corsica, hebben 2 weken verbleven in Les Hameaux De Capra Scorsa en zijn zeer tevreden over deze residentie. Wij verbleven in een 4/5 pers. app. op het 1ste verdiep. Indeling van de gebouwen is zo dat je ook op je terras geen last (groot woord) hebt van je buren. Op een paar details (een mes of lepel die niet aanwezig waren) na was alles piekfijn in orde. Trouwens bij aankomst moet je een inventaris maken (5') van de inboedel en wanneer je echt iets nodig hebt krijg je dat zo weer mee. Ook de aanwezigheid van een vaatwasser, koelkast, waterkoker en microgolfoven zijn een pluspunt. Spontaan ontvangst aan de receptie was trouwens in het Nederlands, altijd makkelijk. Aan de receptie kan je iedere morgen terecht voor je bestelde baguettes, etc. Strand op 5', centrum Isula Russa en supermarkt op 12'.

• 8Onderkomen

• 8fam. Drost13-08-2007

Prima verblijf gehad in de pas 3 maanden geleden opgeleverde accommodatie. Appartementen zijn geschakeld. Meestal heb je ook bovenburen. Wij hadden 6/7 persoons geboekt met 2 slaapkamers en begane grond. Goede keuken, koelkast en - niet onbelangrijk - airco in het woongedeelte én in de slaapkamers. Prima badkamer. Paar kleine minpuntjes zoals een vreemd systeem m.b.t. TV-huur. EUR 65,00 voor 2 weken?? Aanwezigheid van alleen 5 espressokopjes, geen theepot en geen schaar. Een parasol hadden we niet maar bij navraag kregen we er zo één mee. Ook een bbq kun je huren voor EUR 7,00 p.d. incl. houtskool. Met heel kleine kinderen is er een klein badje maar verder geen speeltuintje ofzo. Ca. 5 min. lopen van het strand. Geen winkel maar de bakker komt 's ochtends in zijn bestelauto langs. Je kunt gratis (met een wachtwoord) van de WIFI faciliteit gebruik maken bij de receptie.

Familie

0 tips over Vakantiepark Les Hameaux de Capra Scorsa

0 vragen over Vakantiepark Les Hameaux de Capra Scorsa

Vakantiepark info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadBuitenzwembad, Zwembad

• Afstand tot strand600 m
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
      • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Overige servicesAutoverhuur

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Zeilen
      • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden

• AdresLieu Dit Lozari F-20226(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website