Hotel Pietracap ***

We hebben een aantal aanbieders voor Pietracap voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Pietracap in het Nederlands

heerlijk ontspannen

Fijn hotel, 18-8-2016

Drie nachten in dit hotel verbleven. Heerlijke kamer met goede bedden. De badkamer is keurig netjes. Vanuit de kamer heb je mooi uitzicht op zee. Het zwembad bij het hotel is heerlijk en je kunt lekker relaxen op de strandbedjes. De aanleg van de tuin is ook erg mooi en wordt goed bijgehouden. In het hotel kun je ontbijten is goed verzorgd alleen naar verhouding wat prijzig. In het hotel kun je niet eten. Wat op zich jammer is maar in Bastia heb je restaurants te over.

Heerlijk hotel

Danielle, 19-9-2015

Vanaf de boot gelijk naar dit hotel gereden wel een stukje vanaf het oude centrum van Bastia. Maar een heerlijk hotel met een zwembad en lekker ontbijt.

Prima, rustgevend hotel. Een aanrader!

van der Heijden , 19-8-2012

Wij hebben drie nachten in dit hotel overnacht, vanwege de locatie dichtbij de haven van Bastia. We zaten er midden in het hoogseizoen (tweede week van augustus), ondanks dat was het hier rustig en hebben we echt genoten.

Het hotel is voorzien van een prachtig zwembad, met uitzicht op zee en ligbedden. Je kunt alleen een ontbijt nemen (wel wat prijzig), ze hebben verder geen restaurant. Dat kan gezien worden als een nadeel, echter, er is genoeg in de omgeving. (Op loopafstand Bastia en het dorpje beneden). Wij hebben rechtstreeks gereserveerd via de receptie van het hotel, wat aan te raden is. Het is een driesterrenhotel, maar zij hebben verschillende kamers. Wij hadden een 2-sterrenkamer (van tevoren verteld) met een eigen terrasje. Voor jonge reizigers werkelijk fantastisch. Minibarretje. Zeer schoon en prima badkamer en een heerlijk bed.

We hebben een aantal aanbieders voor Pietracap voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pietracap in Bastia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pietracap zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pietracap scoort een 8.5 uit 10 op basis van 3 reviews.