Hotel Central Bastia

We hebben een aantal aanbieders voor Central Bastia voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Central Bastia in het Nederlands

Wat een service!

ingrid emonds
18-8-2013

Bij aankomst in de haven van Bastia bleek dat wij de beugel van onze zoon kwijt waren. Misschien in de hotelkamer achtergelaten?

We belden het Hotel op of de beugel misschien nog op de hotelkamer lag.

Na wat telefoontjes op en neer, stemde het Hotel toe dat de beugel per koerier naar ons thuisadres gestuurd zou worden.

Wat een service!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Central Bastia in Bastia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Central Bastia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Central Bastia scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.