Hotel Best Western Corsica Bastia Centre

HotelWeer vandaag30°20°
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Corsica Bastia Centre voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Best Western Corsica Bastia Centre in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Prima hotel, aan de rand van de stad.

Smits
1-11-2016

Net hotel, keurige stille kamers. Professioneel personeel. Groot en anoniem. Prima locatie om Bastia te bezoeken, zowel met het openbaar vervoer (gratis) als te voet prima te doen. Wel een steile klim de berg op als je moe weer terug gaat naar het hotel. Extra te boeken: afgesloten parkeerplaats zowel in een garage als ook achter het hotel op een afgesloten terrein. Uitgebreid ontbijtbuffet, ook vanaf 6 uur 's morgens (fijn als je vroeg de ferry moet hebben).

Goed hotel net buiten centrum

Roy
2-10-2016

Het Best Western hotel in Bastia is een goede keuze, zowel zakelijk als privé.

De kamers zijn netjes. Het bed is niet erg groot. De badkamer is een cabine in de hoek maar met een mooie douche. Internet op de kamer is heel snel.

Parkeren kan in de parkeergarage onder het hotel.

Bij het ontbijt is voldoende keuze, maar het buffet wordt niet echt goed aangevuld. Als er een grote groep is geweest (groepsreis per bus) dan is er veel lawaai bij het afruimen en opnieuw dekken van de tafels.

Naar het centrum lopen is 800m en berg af - terug is het een pittige berg op en niet te doen voor mensen die slecht ter been zijn.

Mooi hotel

Twello2012
23-6-2014

Het hotel is even de berg oplopen in Bastia, maar is heel netjes, modern en mooi van binnen. Het ontbijt is te duur voor wat je er voor krijgt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Corsica Bastia Centre in Bastia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Corsica Bastia Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Corsica Bastia Centre scoort een 7.58 uit 10 op basis van 3 reviews.