Vakantiehuis Casa Aranciu

Vakantiehuis Casa Aranciu

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Casa Aranciu in het Nederlands

Heerlijk ontspannen, genieten voor het hele gezin!

Jean Paul
    11-12-2017

Heerlijk huis op perfecte locatie. Prachtig uitzicht van de vele terrassen en plekken op het terrein. Stil tussen de olijfbomen en toch alles dichtbij. Met kruidenier, bakker, bar en restaurant op vijf minuten lopen en diverse stranden binnen 15 minuten rijden. Echt genieten voor een gezin of zelfs twee gezinnen (6 slaapkamers, 3 badkamers, 11 bedden).

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Casa Aranciu

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Aranciu in Aregno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Aranciu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.