4 reviews over Hotel Marina di Lava in het Nederlands

de moeite waard als je op doorreis bent

Monika
15-6-2018

heerlijk rustige uitspanning met kleine appartementjes aan zee. direct aan strand en zee. inclusief bar en restaurant. appartementjes waren basic ,maar schoon en hadden goede bedden en een goede douche. Ligt wel een stukje rijden van de bewoonde wereld

Gereisd Met vrienden in juni 2018

ondanks goed buffet is dit hotel af te raden!

Tom B
17-9-2017

Buffet goed, drankjes erg duur! Strandje smerig, kamers klein en niet altijd schoon. Wifi is dramatisch slecht en de receptie doet alsof het een verrassing is en aan jou zelf ligt: aan het onbeschofte af... Dit hotel kan beter gemeden worden!

Gereisd Met partner in september 2017

Prachtige tuin

Hannekes
4-6-2013

Het hotel ligt in een mooie tuin aan zee. De kamers zijn aaneengeschakelde bungalows met een eigen terrasje. Het was er wel gehorig. De inrichting was heel functioneel. Twee bedden, een plank, een eetkamerstoel, een televisie en een doucheruimte. Tussen de slaapkamer en de douche was een grote kast. In de grote eetzaal werd het prima dinerbuffet opgeluisterd door twee muzikanten. In de tuin waren verharde paden waar je goed met de koffer op wieltjes kon lopen. Als het regent is de bungalow erg klein.

Gereisd Met vrienden in Thu May 16 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Marina di Lava voor je op een rij gezet:

Onbedorven geheimpje aan de zee

GB
10-6-2009

Omdat in Ajaccio alles vol of boven ons budget was, werden we door Tourist Office verwezen naar Marina di Lava, iets ten noorden van Ajaccio, op zo'n 20 minuten over slingerweggetjes. Aan een prachtige baaitje ligt het Marina di Lava. In 2009 net volledig gerenoveerd. Alles in de kamer was nieuw. We betaalden 50 euro per kamer. Ontbijt was in buffetvorm en kostte 5 euro. Voor Franse begrippen een uitgebreid buffet. Diner was in de vorm van een 3-gangen dagmenu voor 17 euro. Dit was zeer bescheiden en kan ik niet aanraden. Op het strand, een 100 meter verder, ligt het enige andere restaurant, een grill-pizzeria. Deze hebben wij niet geprobeerd, omdat we de hele dag in Ajaccio rondkuijerden en daar ook dineerden. Maar het is een heerlijk rustige strandbestemming, dicht bij de stad.

Gereisd Met partner in juni 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Marina di Lava voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marina di Lava in Appietto , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marina di Lava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.