Hotel Marina di Lava

9Fenomenaal

28 reviews over Hotel Marina di Lava

• 2018
      8Monika15-06-2018

de moeite waard als je op doorreis bent

heerlijk rustige uitspanning met kleine appartementjes aan zee. direct aan strand en zee. inclusief bar en restaurant. appartementjes waren basic ,maar schoon en hadden goede bedden en een goede douche. Ligt wel een stukje rijden van de bewoonde wereld

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

4Tom B17-09-2017

ondanks goed buffet is dit hotel af te raden!

Buffet goed, drankjes erg duur! Strandje smerig, kamers klein en niet altijd schoon. Wifi is dramatisch slecht en de receptie doet alsof het een verrassing is en aan jou zelf ligt: aan het onbeschofte af... Dit hotel kan beter gemeden worden!

Gereisd met partner in september 2017

• 8Hannekes04-06-2013

Prachtige tuin

Het hotel ligt in een mooie tuin aan zee. De kamers zijn aaneengeschakelde bungalows met een eigen terrasje. Het was er wel gehorig. De inrichting was heel functioneel. Twee bedden, een plank, een eetkamerstoel, een televisie en een doucheruimte. Tussen de slaapkamer en de douche was een grote kast. In de grote eetzaal werd het prima dinerbuffet opgeluisterd door twee muzikanten. In de tuin waren verharde paden waar je goed met de koffer op wieltjes kon lopen. Als het regent is de bungalow erg klein.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 7GB10-06-2009

Onbedorven geheimpje aan de zee

Omdat in Ajaccio alles vol of boven ons budget was, werden we door Tourist Office verwezen naar Marina di Lava, iets ten noorden van Ajaccio, op zo'n 20 minuten over slingerweggetjes. Aan een prachtige baaitje ligt het Marina di Lava. In 2009 net volledig gerenoveerd. Alles in de kamer was nieuw. We betaalden 50 euro per kamer. Ontbijt was in buffetvorm en kostte 5 euro. Voor Franse begrippen een uitgebreid buffet. Diner was in de vorm van een 3-gangen dagmenu voor 17 euro. Dit was zeer bescheiden en kan ik niet aanraden. Op het strand, een 100 meter verder, ligt het enige andere restaurant, een grill-pizzeria. Deze hebben wij niet geprobeerd, omdat we de hele dag in Ajaccio rondkuijerden en daar ook dineerden. Maar het is een heerlijk rustige strandbestemming, dicht bij de stad.

Gereisd met partner in juni 2009

Hotel Marina di Lava info