Camping U Sortipiani

Met jonge kinderen

bijzondere plek

mirjam
29-12-2013

zomer 2013 op deze camping gestaan voor 5 nachten. De camping ligt prachtig onder de kurkeiken en aan een rivier. Helaas was door regenval de rivier niet geschikt om te zwemmen. Op de camping erg veel ongedierte en je moest zoeken naar plekje zonder koeienpoep. Er stonden eind juli slechts drie tenten. Zeer verouderd sanitair. Klein zwembadje, zonder enige gezelligheid. Werd vaak s' middags gebruikt door mensen van vaste plekken. Kleine pizzeria, zelf er niet gegeten. Erg aardige eigenaren.

Als je gaat voor rust dan is dit prima. Prima uitvalsplek voor de oostkust en omgeving Corte. Ik kom er niet weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping U Sortipiani in Altiani, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping U Sortipiani zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.