Hotel Pascal Paoli

5 reviews over Hotel Pascal Paoli in het Nederlands

Kamer en onthaal ontgoochelend

Vincent Koopman
15-9-2014

Pluspunten: menu van restaurant, ruime parking, zwembad, mooie bar, zeer netjes

Minpunten: Zeer onvriendelijke dame aan het onthaal, geen liften ondanks de verschillende verdiepingen, povere gratis WIFI (en internet aan vaste PC aan het onthaal is betalend), onaangename geur in de gangen, balkon aan de kamer is zonder stoel of tafeltje, geen luchtafzuiging in badkamer met toilet

Erg mooi

mailvoormails
14-3-2011

Hotel doet luxe aan, auto kun je parkeren op een beveiligd terrein. Kamers zijn niet erg groot maar erg schoon en worden dagelijks goed schoongemaakt.

Ontbijt met veel keuze.

Vlakbij het strand wat niet massaal bezocht wordt.

Hotel beschikt ook over een goed zwembad

klein maar proper

reiziger
4-8-2008

proper hotel, wel kleine kamers.

Je hebt bijne geen plaats om iets neer te zetten en gewoon langs iemand passeren in de kamer verloopt ook nie zo vlotjes. Aan het zwembad is het meestal rustig. ook genoeg animatie.

eten is wel iets minder je hebt niet genoeg met wat je krijgt tijdens het avondeten je moet het uit het buffet halen.

We hebben een aantal aanbieders voor Pascal Paoli voor je op een rij gezet:

Rustig gelegen hotel buiten het dorp

P. de Jong
27-5-2008

Rustig gelegen hotel buiten het dorp.Ongeveer 10 a 15 minuten lopen langs het strand naar dorp. Vragen naar een kamer aan de achterkant. Mooi uitzicht op de bergen.Goed ontbijt. Een van de receptioniste spreekt nederlands. Ruime en schone kamers.In het hoogseizoen 's avonds veel lawaai door het animatie team rond het zwembad

alleen bij de receptie werd engels gepraat. Animatieteam en rest van personeel sprak alleen Frans en Italiaans.

Ze deden echt beduiden minder moeite voor niet-Franse toeristen. Jammer, want op zich is het geen onaardig hotel

We hebben een aantal aanbieders voor Pascal Paoli voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pascal Paoli in Algajola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pascal Paoli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pascal Paoli scoort een 6 uit 10 op basis van 5 reviews.