Camping De la Plage

Camping De la Plage

6 reviews over Camping De la Plage in het Nederlands

De locatie is moou, zo pal aan het strand. Maar wat een chagerijnig personeel. De huisjes staan dicht op ekaar en maken een wat verouderde indruk.

Camping dichtbij zee

Danielle
19-9-2015

Wij hebben 4 dagen op deze camping gestaan. Het nieuwe toiletgebouw word goed schoon gehouden. Het is echt een doorreis camping. Geen zwembad maar de zee echt op 3 minuten afstand! Er zit een duikschool op het strand, als je voor het eerst duikt dan is deze echt de moeite waard!!

Beslist geen 3 sterren!

Bas
13-9-2015

Prima verblijf gehad in 1 van de studio's. Maar de camping is zeker geen 3 sterren!

Wij hebben gekozen voor deze camping ivm de locatie ( Corsica is nml te groot om alles vanuit 1 standplaats te bekijken). Vanuit deze camping zijn alle must see's in het noorden goed aan te reizen ( porto/scandola, calvi en de baai reveletta, st. Florent/plage du loto). Camping was slecht onderhouden en chagrijnig personeel. Gelukkig was de disco achter de studio's al gesloten maar kan me voorstellen dat het in het hoogseizoen geen pretje moet zijn. TOP was het strand (camping ligt er tegen aan) voor prachtige zonsondergang en gezellige strandtentjes waar je ook heerlijk kunt eten. Kortom, als slaaplocatie prima maar verwacht je meer van een camping dan zou ik verder kijken. Zie ook onze beoordeling over camping l'avena in het zuiden.

Goede plek, maar wat een afzetters!

marjoleineric
7-8-2013

Prima camping in Algajola, Corsica. Lekker dicht bij het strand max. 5 min. lopen. Over een spoorlijn, maar de machinist rijdt heel zacht en let goed op. Heel veilig volgens mij.

Plekken zijn naar keuze. Op het terrein "naast" het strand is geen warm water om in af te wassen. De douches zijn meestal wel warm, ligt aan de drukte.

We hadden een mooie grote plek voor onze caravan.

MAAR toen we moesten betalen kwam het: we moesten ook nog betalen voor onze voortentent!!! We zijn vaak in Frankrijk, Italië of Duitsland geweest en nergens hoefden we te betalen voor een voortent, dat automatisch aan een caravan gekoppeld is.

Ook een andere camping op Corsica keek hier heel vreemd van op.

De eigenaresse, zo'n echte matrone, hield zelfs onze credit kaart bij zich, totdat we maar wilden betalen. Eerder gaf ze hem niet terug. Wat een afzetters!!! Ook wijken de prijzen op de camping zelf af van de prijzen op Internet, zo waren wij al met al veel geld kwijt voor een kwalitatief gemiddelde camping.

Redelijke camping, ligging perfect !

Fam. Langbroek
9-8-2012

Camping is ietwat verouderd, sanitair niet meer van deze tijd, wij hadden huisje gehuurd (type Atlantis). Huisje niet echt schoon maar na wat eigen werk (zoals complete afwas) goed te doen. Smerige oude pannen teruggebracht en met enige overtuigingskracht nieuwe gekregen. Als je huisje wilt boeken vraag dan om type Atlantis (zijn er 2 van) want die staan net buiten het straatje en bieden leuk uitzicht over de camping. De rest van de huisjes staan in een "bij elkaar op bord kijk" opstelling. Personeel kortaf en weinig sociaal, vooral bij receptie en restaurant. Verder niet aan gestoord want de ligging van de camping is perfect; vanaf je huisje of tent is het hooguit 200m lopen naar het strand. Zandstrand/baai is geweldig, is gedeeltelijk bewaakt, laatste week helaas wel veel last van kwallen(beten). Bars op het strand zorgen wel voor (disco) lawaai tot ca. 03.00u 's nachts maar bij ons gelukkig alleen in het weekend. Gewoon een prima camping als je met wat onvolkomenheden kunt omgaan.

prima camping direct aan zee!

Joëlle Kastelijn
20-7-2009

Dichter bij zee kun je niet zitten. Onze tent stond 30 meter van het strand. Sanitair is oud en aan vervanging toe. Er werd wel een paar keer per dag gepoetst.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De la Plage in Algajola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De la Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.