Hotel De la Plage Santa Vittoria

Hotel De la Plage Santa Vittoria

Kleine hotelsWeer vandaag29°22°

We hebben een aantal aanbieders voor De la Plage Santa Vittoria voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel De la Plage Santa Vittoria in het Nederlands

Goed hotel

Miekealdenhuijsen
13-8-2015

Wat een heerlijke plaats om te verblijven. Midden in het gezellige plaatsje Algajola ligt dit vriendelijke hotel. Ruime kamers, nieuwe badkamers erg leuk. Wel wat gehorig vanwege het oude pand. Het ontbijt en parkeren is bovendien gratis! Echt een aanrader.

Gereisd Met partner in augustus 2015

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De la Plage Santa Vittoria in Algajola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De la Plage Santa Vittoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.