Géén boekingskosten

• 7.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

6 Reviews over A Marina

• 9Jacqueline 4099029-09-2015

Un camping que je vous recommande

Je suis allee deux fois dans ce camping , une premiere fois avec mes jeunes petits enfants qui ont adore les jeux et veulent revenir et une seconde fois en Septembre en couple. Toujous aussi agreable, mobil home impeccable, accueil charmant malgre une arrivee tardive, camping tres fleuri, nous y reviendrons car il est bien situe et qu il nous reste plein de choses a decouvrir

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Chiara21-08-2014

Eccezionale

Location strepitosa, situato proprio di fronte alla spiaggia di algaiola. Disponibili, ampie piazzole, servizi puliti, tutto perfetto. Non c' é il market interno, ma si trova al campeggio accanto dove potete trovare baguette e cornetti caldi tutte le mattine

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Lex13-12-2012

Mooie camping aan fraai strand

Camping A Marina is gunstig gelegen aan een mooi strand. Aan de bestaande beoordelingen valt weinig toe te voegen. Wij waren er eind september. Het assortiment in de kampwinkel was erg beperkt en het restaurant was al gesloten. Jammer. Verder een prima verblijf gehad hier.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7mulder16-08-2010

Prima camping aan het strand

Camping A Marina is een fijne camping om je vakantie door te brengen. De plekken zijn zeer ruim. Ondanks dat plek niet afgebakend is, is het geen chaos. We hadden lekker veel schaduw op onze plek. Zorg er wel voor, dat je niet te dicht bij de weg gaat staan, dat is wel lawaaierig.Het gedeelte met de mobilhomes ziet er ook netjes uit. Het toiletgebouw mag wel eens een opknapbeurt krijgen. Het was redelijk schoon, maar door ouderdom ziet het er smerig uit. Je bent direct op het strand, een zeer mooi en druk strand met mooie heldere zee. Zee heeft behoorlijke golfslag bij westenwind, maar ook meegemaakt dat de zee spiegelglad is. Op camping naast A Marina is een winkel met uitgebreid assortiment en vers brood. Op loopafstand van leuke restaurantjes in Algajola.

• 5Staat v/h sanitair
  • 7Maaike02-09-2009

Gelegen aan prachtig (druk) strand

Wij hebben begin augustus 5 nachten op deze camping gestaan. Voordelen: - We hadden een plek 100 meter van een zandstrand met helder blauw water. - Op fietsafstand van het dorpje met allerlei restaurantjes - Op loopafstand van allerlei standtentjes waar je ook kunt eten - In de buurt van bewaakt strand, handig met kleine kinderen, want loopt steil af - Meeste delen camping veel schaduw. Vlak terrein, maar wij vonden het daardoor wat ongezellig ogen. Wij stonden op een veld met weinig schaduw, maar wel vlakbij strand. En de plekken zijn erg ruim! - Er loopt een treintje langs van Calvi naar Ile Rousse, maar die hebben we maar één keer gezien vanaf het strand, heb je in ieder geval geen last van. - Campingwinkel op naastgelegen camping La Plage.

Nadelen: - Het heren sanitair scheen niet zo schoon te zijn - Discotheek en weg in de buurt. Lag niet heel rustig, maar om eerlijk te zijn, zijn wij op Corsica geen campings tegengekomen die niet vlakbij een doorgaande weg lagen.

• 5Staat v/h sanitair
  • 7Schmid05-04-2009

Gutes Preis Leistungsverhältnis für Familien

Toller Sandstrand, ruhige Lage, große Stellplätze, 2 Sanitäranlagen, teilweise etwas älter, aber i.O. Waren 2-mal dort und werden wieder hinfahren!

• 7Staat v/h sanitair

Camping A Marina info