Algajola

Reviews over Algajola

Beslist geen 3 sterren!

Bas,
    13-9-2015

Prima verblijf gehad in 1 van de studio's. Maar de camping is zeker geen 3 sterren!

Wij hebben gekozen voor deze camping ivm de locatie ( Corsica is nml te groot om alles vanuit 1 standplaats te bekijken). Vanuit deze camping zijn alle must see's in het noorden goed aan te reizen ( porto/scandola, calvi en de baai reveletta, st. Florent/plage du loto). Camping was slecht onderhouden en chagrijnig personeel. Gelukkig was de disco achter de studio's al gesloten maar kan me voorstellen dat het in het hoogseizoen geen pretje moet zijn. TOP was het strand (camping ligt er tegen aan) voor prachtige zonsondergang en gezellige strandtentjes waar je ook heerlijk kunt eten. Kortom, als slaaplocatie prima maar verwacht je meer van een camping dan zou ik verder kijken. Zie ook onze beoordeling over camping l'avena in het zuiden.

Gereisd met partner in september 2015

Rustige plek, prima voor een paar dagen.

famdewit9,
    26-8-2015

We hebben hier een drietal nachten gestaan en konden van hieruit gemakkelijk naar Calvi en naar nabij gelegen stranden. De camping is wat lastig te bereiken via een heel smal weggetje en redelijk slecht aangegeven. Geen zwembad. Wel gratis wifi (wat we niet vaak tegenkwamen op Corsica), maar verwacht geen snelle verbinding. Vriendelijke en behulpzame jonge eigenaren. Sanitair in redelijke staat voor Corsicaanse begrippen. één van de weinige campings waar je tentplekken kunt reserveren op Corsica.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Goed hotel

Miekealdenhuijsen,
    13-8-2015

Wat een heerlijke plaats om te verblijven. Midden in het gezellige plaatsje Algajola ligt dit vriendelijke hotel. Ruime kamers, nieuwe badkamers erg leuk. Wel wat gehorig vanwege het oude pand. Het ontbijt en parkeren is bovendien gratis! Echt een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2015

Prima verblijf

Xenia,
    19-2-2014

Villa Maristella ligt bij het vakantiepark Maristella, dat vooral bezocht wordt door Duitsers. Je kunt als huurder gebruik maken van alle faciliteiten van het park. De accommodatie is zeer ruim: twee ruime slaapkamers met eigen badkamer en wc, ook nog een apart toilet. Een ruime keuken van alle gemakken voorzien en goed uitgerust. Door het gehele huis airco. De inrichting is best heel lelijk met veel roze en lichtblauw, maar het is nieuw en schoon. Geen tuin, wel een buitenplaatsje met ligstoelen, eettafel en barbecue. Zwembad op het park, ook entertainment (ook voor kinderen). Grappig is, dat het vakantiepark all inclusive is. Men is niet gewend dat je wilt betalen voor een drankje. Als je het niet zo nauw neemt, zou je gratis kunnen eten en drinken..... Men vraagt niet naar een pasje.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

Rustige camping met slecht sanitair

G&M,
    2-5-2013

Wij hebben bijna 2 weken met onze tent op camping Balenea gestaan. Een rustige camping (geen Nederlanders) met ruime plaatsen. De camping is niet heel goed onderhouden en het sanitair is oud. 1 keer op een dag wordt het sanitair met een hogedrukspuit schoongespoten, 1x per zoveel dagen wordt het iets uitgebreider schoongemaakt. Er kan alleen een portie frites gegeten worden op de camping. Er worden koelkasten verhuurd en ijs verkocht. Rustige camping, vriendelijke beheerders die je met alles proberen te helpen en geen Nederlanders.

Gereisd met partner in juli 2012
Algajola scoort een 7,9 uit 10, op basis van 9 reviews