Camping Naturiste Riva Bella

27 reviews over Camping Naturiste Riva Bella

• 2019
    7B.C. Koning24-08-2019

Tor rust komen.

Zalige camping waar je tot rust komt. Ruimte plaatsen, camping aan het strand. Volop schaduw plaatsen. Supermarkt op 10 min afstand. Om iets te ondernemen moet je wel wat verder rijden.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Bram Zaalberg30-07-2019

Geweldig direct aan het strand

Perfecte omgeving voor rust en natuur en zee, netjes en schoon.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 9I.Dob02-07-2019

Een pareltje op een paradijselijk eiland!

We hebben een mooie vakantie gehad in Riva Bella. Het personeel van de receptie, winkeltje en restaurant is zeer vriendelijk en behulpzaam. Evenals de poetsvrouwen. De omgeving en natuur zijn prachtig. Een authentiek natuurgebied waar je mooie wandelingen kan maken rond het meer. Als je van de stilte, simpliciteit en een zen gevoel houd, is dit de juiste keuze. Opstaan en slapengaan met het geluid van de zee en de vogeltjes. Onze bungalow was netjes en ruim en keukengerief voldoende. Het strand is zeer proper en mooi zand. Bij Noordenwind verdwijnen de wolken boven het gebergte en heb je zowel zeezicht als een zicht op de besneeuwde bergtoppen. Voor ons de hemel op aarde. We gaan zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Marlies G23-06-2019

Riva Bella is een prachtige camping gelegen aan zee en een etang , en een schaduwrijk bosgebied. Een gastvrij onthaal door het personeel bij de receptie . De camping is rustig , heeft een thallasso. Wellness Bereich . Een gezellig restaurant met regelmatig live muziek. De campingwinkel heeft een ruim assortiment aan levensmiddelen en wijn, vers stokbrood, en andere lekkernijen. Schoon sanitair en voor de wat luiere kampeerders je kunt voor € 1,00 je afwasje in de vaatwasser doen . Riva Bella geeft je het echte vakantiegevoel. Na 2 x kamperen op Riva Bella ben ik gaan houden van een Fkk camping. Ondanks dat het strand op sommige plaatsen wel steeds smaller wordt ,heeft dit natuurlijk met de natuurelemten te maken.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 5DANGER12-06-2019

Teleurstellend

Wij waren benieuwd hoe de camping eruit zou zien. Receptie en ontvangst was vriendelijk maar de plekken aan strand en het strand waren niet mooi en heel beperkt. Wij zijn verder gereden. Vonden het teleurstellend

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Spaander19-05-2019

Fantastische plek

Jammer dat er wat verwaarlozing is van de elektrische installaties en het niet goed vullen van wc papier. Personeel van de receptie en het restaurant zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    3Jenny11-07-2018

Mooie ligging/vies sanitair

Ligging van de campiing is niets verkeerd mee. Ook de plekken zijn erg ruim. Helaas niet goed afgebakend en vaak ook heel onduidelijk. Lama's liepen geregeld los op de camping wat niet de bedoeling is. Wij hadden plek met parkeerplaats naast tent gereserveerd maar daar was duidelijk niet iedereen het mee eens wat ons dagelijks briefje onder ruitenwisser opleverde met NO PARKING. Sanitair was erg vies. Werd met 1 doekje alle wastafels en spiegels afgenomen. Resultaat was dat de haren er gewoon nog inlagen en de vlekken zoals o.a. tandpasta er nog steeds opzaten. Urinoirs stonken en de toiletten waren ook nooit fris. 1x per dag "schoonmaken" is niet voldoende. Dus de 4 sterren die het heeft is het zeker niet waard. 1 ster is al meer dan genoeg. Jammer dat ze er zo mee omgaan.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Vriese23-06-2018

Prachtig park in een natuurlijke omgeving

Vriendelijk ontvangst en alle voorzieningen aanwezig.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8cor stoop06-09-2017

fantastisch

De wellnes is uitstekend. Riva Bella is een prachtige camping en heeft mooie bungalows direct aan het strand. Maar het meest enthousiast ben ik over de wellnes. Ik ben herstellende van een incomplete dwarslaesie en ik moet veel sporten. Iedere dag volgde ik de aquajog lessen van Pierre (de instructeur) en later op de dag de gymnastieklessen. Regelmatig deed ik mee met het maritime parcours in het binnen zwembad. Mijn conditie is met sprongen vooruit gegaan. Bedankt Marieclaire , Sabrina en Pierre

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2017

• 10petrus17-08-2017

Fantastische plek om te ontspannen!

mooie camping, vriendelijk en klantgericht personeel, diverse (en meer dan genoeg) faciliteiten. Alles wordt elke dag schoongemaakt.Spa-resort en mogelijkheden te over, gratis sauna en trimparcours !

Alleen gereisd in juli 2017

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenFrans, Internationaal
  • Aantal cafés1

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Informatie voor trips, Krant, Post service, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa