8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Marina d'Aléria voor je op een rij gezet:

21 reviews over Camping Capfun Marina d'Aléria in het Nederlands

Goed gefaciliteerde camping.

R. van Sluijs,
13-6-2018

We hebben 2 weken in een Serena Mobilehome mogen verblijven. Mobilehomes zijn keurig schoon en verzorgd. Let op: Bedlinnen wordt niet tussendoor huurperiode verschoond ! Mankement aan douche en syhpon werd binnen 2 uur verholpen door de technische dienst. Camping zeer rustig gelegen, mooie omgeving tussen de bomen, direct aan zee gelegen. Strand wel vol met veel neergegooide/aangespoelde bomen en takken, geen afval. Zwembad heerlijk en goed verzorgd, speciale speelplaats voor kleine kinderen aanwezig. WiFi aanwezig op hele terrein , maar meestal zeer slechte ontvangst. Wifi voor 1 apparaat is wel gratis. Er waren tijdens ons verblijf veel kleine steekvliegjes (Midges zoals in Schotland?), zodat buitenzitten niet echt een succes was. Restaurant op de camping biedt goede/betaalbare maaltijden, verderop op strand zijn ook nog eetgelegenheden. Campwinkel aanwezig, maar biedt het minimale aan aanbod. Leclerc zo'n 3km.

Gereisd met partner in mei 2018

Geweldige mini-bungalow aan zandstrand

van loosbroek,
23-5-2018

Goed geoutilleerde camping, aan zandstrand gelegen, op 4 km van Aleria vandaan (er is goed fietspad), we huurden een ruime 4 pers bungalow voor 62 euro per dag, met airco, raamhorren, douche, 2 slaapkamers, alles gloed nieuw

Gereisd met partner in mei 2018

Van den Berg
      1-9-2016

Een prachtige camping direct aan zee. Mooie plekken. Wij hebben een grote tent waar prima plekken voor waren. Er was voor onze kinderen (6 en 10 jaar)veel te doen op de camping. Zwemmen, voetballen, tafeltennis, luchtkussens etc. Vanaf deze camping zijn een aantal leuke dorpjes goed te bereiken. Corsica is echt een aanrader voor wie van strand, bos en bergen houdt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Saaie camping

Dave
      24-8-2016

Corsica is leuk maar deze camping is echt saai en weinig te beleven! Als je van rust houd oke, goed eten !

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

voor ons nooit meer

hihali
          18-8-2016

Twee nachten op deze camping gestaan. Op het eerste oog lijkt dit een erg mooie camping. Echter viel het ons smerig tegen. De toiletten lijken erg luxe en mooi maar zijn meestal vies. Wordt niet doorgetrokken. (waarschijnlijk omdat je lang moet wachten voor dat dit werkt) De douches werken niet naar behoren, als er wordt doorgetrokken bij toilet heb je geen straal meer. Ook waren er geen haakjes om je kleding/handdoek op te hangen. Ook het strand is niet schoon veel zeewier. Het zwembad ziet er mooi uit, maar als je goed kijkt drijft er van alles in het water. Dit is niet was wij van een 4 sterren camping verwachten en al helemaal niet voor die prijs.

Gereisd met partner in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk plekje!

Carlinda De Backer
          3-7-2016

Keurig verzorgde camping; fantastisch zwembad mèt Spabad; ligging direct aan breed strand. Je kunt er heerlijk langs het strand wandelen; direct naar rechts strand verderop vol met boomstronken en drijfhout "schitterend"! Strand direct vòòr de camping en links alleen maar zand, erg mooi! Super vriendelijke medewerkers ; prima restaurant. Prima Stacaravans als accommodatie te huur, van alle gemakken voorzien. Mooie schaduwrijke plaatsen. Geweldige plek voor een heerlijke vakantie!

Gereisd met partner in juni 2016

Prima als je van drukte houdt

Bart
          18-9-2015

Wij waren hier in het naseizoen, rond begin september. Zelf houden we van natuurcampings, maar wilden graag een paar dagen op het strand liggen. Dat kan hier prima! De plaatsen zijn echter wel piepklein en je kijkt bij de (in september vnl. Duitse) buren naar binnen en vice-versa. Veel animatie, 's avonds wel ok maar wat rommelig en niet erg professioneel. Misschien waren ze moe van het seizoen.

Sanitair is hard aan vervanging toe, heeft gebruikerssporen. Redelijk schoon. Opvallend dat 'ons soort' campings (kleinschalige natuurcampings, vnl. zonder sterren) altijd schoner sanitair hebben dan 4-sterrencampings.

Kortom: voor strand, animatie en een goede pizza zit je hier prima. Om Corsica goed te zien kan je echter beter richting binnenland of richting westkust gaan. Wij zijn na 2 nachtjes al vertrokken.

Gereisd met partner in september 2015

Mooie strandlocatie

christie
          8-9-2015

Redelijk grote camping. Gelegen aan een groot zandstrand. Netjes onderhouden. Sportvelden, winkel/ supermarkt, buiten fitness, beach volleyball..allemaal ok. Locatie van de Mobil-homes en onderhoud = zeer goed. In Aleria zelf: een paar winkeltjes, grote supermarkt en bank maar verder niets te beleven. Op het strand aan/naast de camping liggen een aantal leuke restaurantjes en is een buiten disco. Leuk voor de jeugd! Redelijk wat Nederlanders op de camping. Gewoon een goede camping.......wilt u extra info voelt u zich dan vrij me te contacteren...

Gereisd met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima camping aan de oostkant van Corsica, daardoor kun je overal op het eiland komen. Bungalow back banana gehuurd rechtstreeks bij de camping, deze liggen mooi tussen de bomen en op loopafstand van zee. Inrichting van de bungalow is prima. Hele vriendelijke mensen op de camping (receptie, winkel en restaurant). Onze dochter van 9 had wel aansluiting met Nederlandse kinderen van haar leeftijd, voor de oudsten van 17 waren er geen NL leeftijdsgenoten (zij vermaakten zich prima bij zee en het zwembad). In Aleria is een grote supermarkt (5 min. rijden).

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ideale locatie om Corsica te ontdekken...

Christie
          14-8-2014

Middelgrote camping direct aan de zee. Mobil-homes (IRM) op schitterende locatie bij het strand. Weinig Nederlanders. Zeer vriendelijk personeel, met name bij de receptie. Restaurants net buiten camping op het strand (Bounty en nog één waarvan we de naam vergeten zjin) zijn beter dan die op de camping zelf. Aléria: Redelijke supermarkt maar koop je groenten en fruit bij kraampjes langs de weg. Verder heeft het plaatsje zelf niet veel te bieden; geen kraampjes, geen gezelligheid, lijkt niet gericht te zijn op toerisme buiten de aanleg/ vertrekplaats voor kanoërs. Dan is Moriani ( iets noordelijker) vergelijkbaar maar gezelliger. Locatie is perfect om het oosten en midden van het eiland te verkennen; Corte/ Restonica op 45 min. rijden is een absolute must!! Aan de camping zelf ligt een leuk strand maar als je op zoek bent naar wat meer rust; loop dan vanuit de camping naar rechts en steek de uitloop van de étang over. Dan kom je op een stuk strand waar weinig tot geen mensen zijn.......

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 20 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Privé sanitair mogelijkJa
          • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Marina d'Aléria in Aléria , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Marina d'Aléria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.