Reviews over Alata

prachtig gelegen, maar overal ver vandaan

m mackay,
    11-8-2006

prachtig gelegen, maar overal ver vandaan. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, geen winkel. 1 restaurant avond van te voren te bespreken, 1 menu, dus geen keuze, niet erg lekker. vrijdagavondbuffet goed. In onze periode geen nederlandse kinderen, meedoen met dingen moeizaam. Appartementen heel eenvoudig en 3kamerapp verdeeld over 2 etages. Alle app. op een heuvel gebouwd. Niet zo'n geschiktt locatie als je niet goed ter been bent. Prachtig zwembad.

auto is essentieel.

Vakantiepark met weinig uitstraling

Ine van de Kerkhof,
    7-8-2006

Vakantiepark met weinig uitstraling.

Het zwembad is te klein in verhouding

tot het aantal gasten: overvol!

De beplanting tussen de huisjes was

redelijk: er wordt te weinig gesproeid.

De huisjes waren ruim en fijn ingericht.

Wij hadden uitzicht op zee en dat was wel een plus. Ik zou niet meer voor dit

complex kiezen omdat je elke dag weer 25

minuten moet rijden om bij de doorgaande

weg te komen.Ik zou nu kiezen voor een meer toeristische hoek met meer voorzieningen. Bij uitchecken om 6 uur s'morgens was er bij de receptie niemand te bekennen. Je moet natuurlijk niet vergeten dat het een 2-sterren park is.

Mooi dorp, dicht bij de zee en het zwembad

Sonja,
    27-3-2005

Mooi dorp, dicht bij de zee en het zwembad. 's Nachts was het huisje erg warm, en je kon het raam niet open laten vanwege de muggen. Het eten was er erg goed. Weinig/geen Nederlanders. Heel mooi eiland

Het is een echt frans vakantiedorp

Rita Sauler,
    12-8-2004

Het is een echt frans vakantiedorp.Het is slim om halfpension erbij te boeken, anders moet je iedere avond een half uur rijden naar Ajaccio om te eten.Bij de receptie kan je brood en div. andere artikelen kopen. De huisjes waren wat oud, maar wel schoon. Wij hadden een 3-kamer app., maar er was geen woonkamer, alleen maar een eetkamer/keuken. Het hele park was heel goed verzorgd (een mooie tuin, mooi zwembad.) Rita, aug. 2004