Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag25°14°
Appartement Residence Les Sanguinaires

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Les Sanguinaires voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Residence Les Sanguinaires in het Nederlands

love it !

maja
24-1-2010

heel mooie omgeving en de strand is ook super. vriendelijke personeel en een heerlijke restaurant. voor iedereen aan te raden.

Je aime la corse

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2010

schitterend appartement

anne
5-10-2009

zeer fraai appartement met een luxe inrichting. het uitzicht over zee was schitterend. vooral het mooie overdekte terras was geweldig,er waren zelfs ligbedden aanwezig.het enige nadeel is dat je geen brood kunt kopen in het complex en erop uit moet met de auto(ruim 10 min.rijden)

Gereisd Met partner in oktober 2009

prima hotel

M Zwanenburg
17-5-2009

Dit hotel ligt 15 minuten rijden (auto)van het centrum van ajaccio. Het ligt direct aan het strand en alle kamers hebben dan ook uitzicht op zee. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Leuk zwembad voor de kinderen. Schoon en ruim app. voorzien van vaatwasser. We hadden een terras en balkon met een houten tuinset en een mooi uitzicht over het zwembad en de zee. Prima hotel voor een mooie prijs.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun May 17 2009 11:18:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Les Sanguinaires in Ajaccio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Les Sanguinaires zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.