Appartement Residence Les Calanques

• 7.3Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

• Sauna
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Les Calanques voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Residence Les Calanques

• 7danny19-06-2013

goede ligging, mindere service

aankomst in het complex bevestigt dat qua omgeving en accommodatie dit een goede keuze is geweest. de dichte ligging bij zee en het prachtige uitzicht van het balkon maken het af. geen handdoeken. overdag worden we gezelschap gehouden door een grote groep zwaluwen die hun nesten hebben gebouwd. een mooi schouwspel om te zien. Prettig is verder dat er een bushalte voor de deur is die je in 20 minuten naar het centrum van Ajaccio brengt... Wat het geheel erg naar beneden brengt is toch wel het gebrek aan professionaliteit en servicegerichtheid van het grootste deel van het professioneel. Het feit dat ze nagenoeg geen Engels spreken is daar deels de oorzaak van maar vooral het gebrek aan bereidheid om je vragen te beantwoorden is zeker frustrerend. HEEL BELANGRIJK: boek geen excursies via het agentschap in het hotel; er worden beloftes gedaan die niet worden nagekomen en er is zeker geen pro-actieve houding. Beste is dan ook om via het toerstenbureau in Ajaccio je zelf te informeren.

Met vrienden

• 8anne11-05-2012

Prachtige plek

Mooi complex, een flink stuk buiten de stad gelegen. Dichtstbijzijnde restaurant/supermarkt op ong. 5 km. Leuke stranden in de buurt, maar ook wandelmogelijkheden in de bergen.

• 6karin17-06-2011

Mooi uitzicht, weinig sfeer, geen service

Personeel spreekt geen Engels, bedden érg klein 1.90 x 1.40.
    In app weinig 'keukenapparatuur' lange smalle gangen, doet soms zelfs bunkerachtig aan. Wel fijne koele parkeergarage Ontbijt is mogelijk, 9 euro p.p. maar is erg summier, word geserveerd in 'eetzaal'.. restaurant wil ik het zéker niet noemen. Lange tafels met stoelen.

• 8Wilma14-12-2010

Ideale ligging en prachtig uitzicht!

Afgelopen zomer zijn wij naar Les Calanques geweest, wat ons betreft is dit een echte aanrader. De appartementen waren net gerenoveerd en zagen er prima en verzorgd uit. Vanaf ons balkon hadden we een geweldig uitzicht op zee en om op het strand te komen hoefde we alleen maar de weg over te steken. Wij hadden wel een huurauto en dit was toch wel erg handig om bijvoorbeeld naar het centrum van Ajaccio te gaan. Corsica is een heel mooi eiland en wij zijn hier helemaal tot rust gekomen.

1 tip over Appartement Residence Les Calanques

• danny, 19-06-2013

goede tip: boek een boottrip naar Scandola Reserve met Corsica Croisieres; de enthousiaste gids Jean Pierre weet veel over het gebied en schroomt niet er veel over te vertellen. Heb je geluk dan mag je de speedboot besturen! een leuke dagtrip waarin je kans krijgt om dit unieke stukje natuur rustig te bekijken en ook onder water te bekijken, dus neem je duik/snorkel uitrusting mee.

0 vragen over Appartement Residence Les Calanques

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Terras
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages