Reviews over Verzy

Zeer vriendelijke ontvangst

Koeks Jozef,
    24-10-2014

Wij verbleven in deze Chambre d'Hôtes gedurende twee nachten tijdens la "semaine du gout". Het onthaal is zeer vriendellijk en de gastvrouw is zeer behulpzaam. De gastheer kijkt niet op een glaasje tijdens het proeven van de Champagne. Hij is ook zeer gedienstig en een electriciteitsprobleem werd onmiddellijk opgelost.

De kamers zijn ruim en goed onderhouden, maar het meubliair is ouderwets. Dit heft natuurlijk zijn charme en gelukkig waren de matrassen wel zeer goed. De badkamer, met douche en apart toilet, is net en voldoende ruim.

Het ontbijt was "op zijn Frans", dwz eerder beperkt. Er was een Croissant en een stokbrood met enkel wat boter en confituur.

Deze Chambre d'hotes biedt geen andere maaltijden aan, maar even verder is er wel een, lekker restaurant. Reserveren is er wel de boodschap want het is slechts beperkt open.