We hebben een aantal aanbieders voor Verrieres voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Verrieres voor je op een rij gezet:

Reviews over Verrieres

enorm fijne en rustige camping met lieve ontvangst

Herman jaspers,
    1-9-2016

Het is een fantastische camping voor naturisten die gezelligheid èn rust voor zich zelf zoeken. Alles is er behalve een restaurantje ( friteuse zelfs niet ) maar dat is dan ook het enige. We zijn er meerdere malen enige dagen geweest maar nu hebben ze ook een zwembad, eentje die op menig commerciële niet zou misstaan. Prima Wifi in de gezellige gemeenschapsruimte of op het terras.

Net en prima onderhouden sanitair gebouw.

N.B. ligt vlak bij Troyes hetgeen een bijzonder leuke stad is met goede terrasjes en winkels. Ook een grote suppermarkt is niet ver weg.

Zeer vriendelijke ontvangst ! Kortom ; we gaan er volgend jaar weer langs.

Gereisd met partner in juni 2016

Eenvoudig naturistenterrein

marjavangorp,
    5-9-2012

Dit terrein is niet ver van de snelweg gelegen in een bosrijke omgeving. Over het algemeen heb je geen last van de snelweg, soms echter wel. Het is een zeer eenvoudig terrein met veel vaste bewoners. Het sanitair is eenvoudig maar functioneel. Warme douche werkt nog met muntjes. Voor vers brood moet je naar het dichtbijgelegen dorp. Vanuit de camping kun je naakt naar een plek aan de Seine lopen en daar zwemmen. Soms echter is de stroming er sterk.

Wij hebben deze camping meerdere malen bezocht en vinden het een aanrader voor rustzoekers. Voor kleine kinderen zijn er enkele speeltoestellen. Tevens is er een klein meertje waarop je met een waterfiets kunt, maar er mag niet in gezwommen worden. Er is een buvette waar je drinken kunt kopen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012
Verrieres scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews