Géén boekingskosten

• 6.7Staat v/h sanitair
  • 3.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Camping Municipal in Val de Vesle, Frankrijk, is een rustige camping, die voornamelijk als doortrekcamping wordt gebruikt. Door de bomen lijkt de camping net een park. De plekken zijn ruim, het sanitair schoon, maar er zijn verder geen voorzieningen. Het is de perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan de stad Reims en de Champagnestreek.

44 Reviews over Municipal Val de Vesle

• 2C.mangnus11-07-2022

Slecht

We werden geweigerd terwijl er nog plaats genoeg was op de camping . We waren op doorreis naar Nederland en wilden slecht 1 nacht op de camping verblijven om te rusten en te eten . Eigenaar was erg onvriendelijk en wilde geen enkele moeite doen .

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 5Henk Lobeilo13-06-2022

Kom hier aub niet voor uw rust ...

Overzichtelijke camping zonder heggen (of privacy), geheel basic, geen winkeltje, brood of andere service. Maar dat is oké, het blijft een gemeentelijke camping. Goedkoop, zonder fratsen, voor veel mensen precies genoeg. Veel doorreizers die nul contact zoeken/hebben met hun buren. Sanitair: poetsen met de Franse slag, slechts 2 herentoiletten (waarvan 1 gehandicaptentoilet, helaas afgesloten!), file aan de poepdoos, ongelofelijk! Reden om nooit meer terug te keren: maandag 13 juni van 09:00u tot 16:30u werd het gras gemaaid (bosmaaiers en motorblazers inclusief) door 4 gemeentewerkers met 2 machientjes net geschikt voor een stadstuintje. Hoeveel motorherrie kan een kampeerder verdragen ...

• 6Staat v/h sanitair
  • 9R de la Rie08-10-2021

Ideale doorreiscamping!

Wij hebben hier voor 1 dag/nacht gestaan als doorreiscamping. Rijdt prima aan vanaf de snelweg. Goed onderhouden, schoon sanitair, vriendelijke beheerster; wijst persoonlijk je plek aan en is in voor een praatje. Wij waren buiten het hoogseizoen, maar camping was ook daadwerkelijk vol. Wij hadden van te voren gereserveerd.

• 8Aasd01-10-2021

Prima overnachtingscamping

Deze camping is zeer geschikt voor doorreis. Vriendelijke ontvangst. Sanitair is schoon.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Bas22-09-2021

Prima verblijf

Eenvoudige, maar prima municipal camping. Schoon sanitair, jeu de boulesbaan, vriendelijke eigenaresse. Goede camping voor zowel doorreis als paar dagen Champagne op weg naar Zuid Frankrijk. Prima uitvalsbasis voor Epernay en Reims. Goede pizzeria in Vezernay. Ook leuk om vanuit te vertrekken met racefiets, hele mooie routes in de buurt.

• 9Sandra17-09-2021

Prima camping

Voor een bezoek aan Reims vonden wij dit een prima camping. Binnen 25 min waren wij met de auto in het hartje centrum van Reims. Grote plekken die overigens niet afgescheiden zijn. Schoon sanitair. Een echte doorreiscamping maar goed dat was voor ons ook zo. Wij stonden pal naast de ingang wat niet echt prettig was met het in- en uitgaand camping verkeer want het hek werkt met een code omdat er maar 1 auto per keer er door heen kan. Het hek kraakte nogal. Aan te raden is om een dag van te voren te bellen want anders loop je de kans het antwoord te krijgen dat de camping complet is, wat wellicht niet zo is. Mevrouw vindt het prettiger als je van te voren reserveert. Vanuit de camping loop je al gauw een stuk bos in, prima plek om je hond uit laten. De camping ligt langs een riviertje waardoor de hond makkelijk even kan afkoelen. Je moet dan wel even doorlopen richting de glijbanen van het ZigZag park.

• 7Irma en Bert04-09-2019

Niet snel nogmaals. Hadden andere verwachting.

Echte doorreiscamping. We wilden meerdere dagen blijven maar zijn na 1 nachtje en prachtig bezoek aan Reims gelijk weer vertrokken. Wij stonden op de toegang naar toiletgebouw en geen enkele plek heeft enige afscheiding of privacy. Sanitair wordt perfect bijgehouden. Wat weinig maar wij konden altijd wel gelijk terecht. Mevrouw was (einde seizoen) kortaf maar ze heeft ons qua kosten (gingen pas loop van de middag weg) keurig behandeld door 1 nacht te rekenen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8T&T08-08-2019

Prima doorreis camping!!

Fijne camping met grote staanplaatsen! Sanitair ook prima, soms wel even een wachtrij. Er staat 'Complet' bij de receptie maar er is genoeg plaats. Een vriendelijk echtpaar wijst een plaats aan, maar overleg is mogelijk! Ideaal om Reims per fiets te bezoeken, een mooi plat fietspad (20km) langs het kanaal met leuke jachthaventjes en sluisjes!

• 1Flappie26-06-2019

Waardeloos

Vreselijk,mooie camping maar er moet gras gemaaid worden snappen we. Maar wij zaten met elkaar in het stof Alles onder het stof niet normaal. De beheerder kan er niets aan doen! Nooit weer

• 2Staat v/h sanitair
  • 7Michel10-09-2018

Goede overnachtingscamping

Mooie rustige camping, niet ver van de weg naar het zuiden. Goed om een nachtje te verblijven want er is voor de rest niks. Mooie grote plaatsen maar geen winkeltje, eetgelegenheid... en ook niet in de nabije omgeving. Dichtsbij zijnde winkel en restaurant hebben we gevonden op ongeveer 2 km. Sanitair is in orde maar nogal weinig toiletten. Vriendelijke ontvangst

Camping Municipal Val de Vesle info

Camping-informatie