Hotel Mercure Troyes Centre

Hotel Mercure Troyes Centre

Weer vandaag25°
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Troyes Centre voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Mercure Troyes Centre in het Nederlands

Uitstekend hotel

Jan en Tanja
4-8-2010

Mercure maakt deel uit van een groot complex, net buiten het centrum, van hotels (Ibis en All Seasons (in aanbouw)), bioscopen en restaurants. Het is 10 minuten wandelen naar het historische centrum. Er is een grote parkeergarage onder het complex beschikbaar tegen een schappelijke prijs. De kamers (airco) zijn ruim en het ontbijt was prima.

Gereisd Met partner in Mon Jul 19 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel

marleen david
20-9-2009

Mooi hotel met ruime kamers en zeer proper.Ontbijt is ok.Op een 10-tal min. lopen van het stadscentrum. Het enige nadeel is dat het niet over een restaurant beschikt. In de onmiddellijke omgeving zijn wel een aantal eetgelegenheden maar deze zijn niet spectaculair. Je kan best terugkeren naar het centrum voor het diner. Gratis openbare parking aan de ingang van het hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Sep 03 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Mooi hotel, op loopafstand van het mooie stadscentrum

R. van Asselt
29-6-2008

Mooi hotel, op loopafstand van het mooie stadscentrum. Modern, schoon, correct. Parkeergelegenheid voor de auto beschikbaar.

Gereisd Alleenreizend in Sun Jun 29 2008 02:44:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesKluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Troyes Centre in Troyes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Troyes Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.