Hotel De Troyes

5 reviews over Hotel De Troyes in het Nederlands

gewoon een net hotel

hilde
7-10-2017

alles was netjes vriendelijk personeel gewoon ontbijt ligt niet in het centrum van de stad

Leuk hotel voor doorreis naar het zuiden

Paula en Willem
9-7-2017

Leuke kamers, afgesloten parking, vriendelijk personeel en uitgebreid ontbijt.

Oude reviews (archief)

Goed hotel voor doorreis

Moerman
6-9-2013

Op zich prima hotel, maar de ligging is vreselijk saai, dat is jammer. Vriendelijke receptioniste, kamers oke, bedden lagen goed. Ontbijt niet overdreven veel, maar wel gezellig klein kamertje. Prijs is prima. Parkeren is top, afgesloten terrein met eigen sleutel!!

goed doorgangshotel

sylvia.
27-8-2007

goed doorgangshotel. Wel eindje lopen naar centrum. 20 minuten.

Op het oog een leuk hotel

fam. van der Wal
21-5-2007

Op het oog een leuk hotel. Echter: alle vloeren kraken als een gek. Gevolg: slecht geslapen.

Het ontbijt stelde niets voor (een (mini)-croissantje, een mini chocoladebroodje en een stukje stokbrood. Koffie-apparaat was stuk. Kortom: waardeloos.

We hebben een aantal aanbieders voor De Troyes voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Troyes in Troyes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Troyes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Troyes scoort een 7.25 uit 10 op basis van 5 reviews.