Hotel Premiere Classe Reims-Tinqueux

HotelWeer vandaag28°17°
Hotel Premiere Classe Reims-Tinqueux

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Premiere Classe Reims-Tinqueux voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Premiere Classe Reims-Tinqueux in het Nederlands

• Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

slechtste hotel ooit nooit meer

pauwel, 13-4-2015

was goedkoop ok ; 65euro voor 2 nachten waren na 1 nacht al weg zo slecht was het .

kregen kamer wij niet rokers kamer stonk naar sigaretten en weed .gingen klagen kregen andere kamer aan straatkant ok stinkt niet naar sigaretten was gewoon slapen zeiden we .

gingen streek verkennen zeer mooie champangehuizen .

wilden ons s avonds douche is echt zo een container wc douch en lavabo maar swat voor da geld .

water ijskoud kwamen van zuiden naar huis leuk was dat niet .

snachts lawaai tv buren smorgens fabriek camions om 4 uur .

bedden waren gaten in van sigaretten waren in gb hygenedekens gaan halen papier kosten dat daar kopen zeker aanrader !!!

morgens naar onthaal gaan zeggen we vertrekken ok zeggen ze krijgen nog extra rekening door vroegtijdig vertrek

was via touroperator dus klacht ingediend en geld weergekregen en verdwenen bij touroperator.

hotel slecht, nooit meer liever meer betalen en goed slapen premier class zit veel in fr maar op andere plaatsen naar schijnt beter.

Perfect hotel voor doorreis

joke, 10-7-2013

We hadden een familiekamer voor 4 volwassenen. Toen we aankwamen was de mevrouw aan de receptie heel erg onbeleefd. Nu wij zijn geen mensen die ons daaraan ergeren, wij hebben ook wel eens een slechte dag. Maar daar krijgen ze wel minpunten op ;). Toen we op de kamer aankwamen was het puzzelen hoe we in godsnaam met vier in de kamer zouden geraken. Eens dat gelukt was na een spelletje tetris zijn we maar terug vertrokken want in het hotel is dus niks te beleven. Alleen slapen. sMorgens bij het ontbijt lag er cake en toastbrood en 1 croissant, nu ja voor vier personen is dat een beetje moeilijk he. Er was ook geen vlees of kaas voor bij de boterham. Maar we hadden dus maar 13€ pp persoon betaald voor de kamer en maar 5€ pp voor het ontbijt dus qua prijs-kwaliteit hadden we niet te klagen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premiere Classe Reims-Tinqueux in Tinqueux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premiere Classe Reims-Tinqueux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premiere Classe Reims-Tinqueux scoort een 3 uit 10 op basis van 2 reviews.