Camping La Forge de Sainte Marie

7.4Goed

Frankrijk, Champagne Ardenne, Thonnance-les-Moulins (Haute Marne)

7.4Goed

• 7.5Eetgelegenheden
  • 6.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor La Forge de Sainte Marie voor je op een rij gezet:

Meer camping info

Camping La Forge de Sainte Marie in Thonnance-les-Moulins. Geen buitenzwembad maar wel een rivier en een binnenzwembad. Hier verblijf je in rust en natuur op ruime staanplaatsen. Het restaurant bezorgt lekkere pizza’s bij je accommodatie. Ook is er animatie, een speeltuin en een kinderboerderij. 20 minuten rijden naar Joinville.

251 reviews over Camping La Forge de Sainte Marie

• 8Familie Dijkman26-07-2020

Genieten

Heerlijke omgeving. Rust en natuur. Camping is mooi gelegen, met gelukkig veel ruimte. Dat is een dikke plus. We zaten in een prima premium huisje. Tip: een luifel zou een toevoeging zijn. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt. Bingo en kinderdisco waren een hit. Restaurant was prima en goed betaalbaar 3-gangen menu. Daar hebben we toch 4x gegeten in de week dat wij er stonden. Zwembad ook prima. Niet groot, niet klein. Extra buitenbadje, zou kunnen. Bv voor de kleintjes. Omgeving is wel wat doen, maar je zult wat moeten rijden( Lac du Der, Cyclo rail oa). Broodjes (croissants, pain, baquette, chocobroodjes etc) op bestelling op te halen, vaak ook nog wel te krijgen zonder bestelling. Winkeltje met kleine voorraad met wat producten. Goede prijzen verder. Springkussen, trampoline voor kids en een mini-golf baantje. Mooie wandelomgeving. Zouden nog wat meer vuilbakken bij mogen op het terrein. Lunch mogelijkheden?

Prima camping!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Wil en Kees24-01-2020

4 dagen werd 18 dagen

We kwamen hier voor 4 dagen en bleven 18 dagen. Toont dus aan dat we het aardig naar ons zin hadden. Sinds 1992 hadden we niet zo lang meer op een camping gestaan. Prachtig aangelegd terrein, waar grote kampeerplaatsen lagen. Heerlijk zwembad, weliswaar overdekt, keurig schoon. Een prima restaurant waar je voortreffelijk kan eten. Kampeereigenaren waren zeer betrokken bij de gasten en deden er alles aan om het een ieder naar z'n zin te maken. Een heel klein minpuntje dan: de vuilnisbakken staan bij de uitgang van het terrein, een kwartiertje lopen. Maar wie maalt erom, gooi je alles weg als je ergens heen gaat met de auto o.i.d., anders een heerlijke wandeling na het eten. Kortom, een fantastisch verblijf gehad.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2019
    9Fam. Spa03-09-2019

Heerlijk tot rust gekomen!

Deze camping ligt in een heerlijk rustig deel van Frankrijk. De voorzieningen op de camping zijn goed, een fijn klein winkeltje, een leuk zwembad en een heerlijk restaurant waar we echt genoten hebben van de gerechten. Er was een avond live muziek im het restaurant waar we tijdens het eten naar luisterden, erg goed! We hadden een stacaravan gehuurd via touroperator, maar daar was iets mee, er was een kleine lekkage. We werden zonder problemen direct overgeplaatst naar een andere fijne stacaravan. Het werd allemaal erg goed opgelost. Als je van rust, ruimte en ontspanning houdt dan zit je hier goed!

• 9Verhoeven28-08-2019

Mooie ruime camping en heel gastvrij...

Midden augustus weekje stacaravan geboekt. Prima ontvangst, ruim opgezette camping met zeer vriendelijk en vaak Nederlands sprekend personeel. Das lekker handig ;-) .....2-kamer sta-caravan "Forge" uitstekend geschikt voor onze hond. door het afgeschermde terras. Naast een brood-afhaalservice en een kleine winkel ook een prima restaurant met vriendelijke prijzen. Pizza's en snacks die zelfs bij de caravan kunnen worden bezorgd..top!! Omgeving is prachtig..Grotere plaatsen op behoorlijke afstand maar Joinville (15 minuten verderop) heeft eigenlijk alles al te bieden.. We kwamen voor een weekje ontspanning en hebben dat zeker zo ervaren.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2De vries17-08-2019

Nooit weer!

Helaas is onze vakantie mooi verpest, Opgelicht door de eigenaren!!! Niet geschikt voor kleine kinderen. Boeren trip staat heel uitgebreid beschreven op de site, de Boer is al meer dan een jaar site, dus bestaat al tijden niet meer! In het restaurant hebben ze ons veel te veel laten betalen, een excuus kon er niet af! Heel triest allemaal!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 8Laura15-08-2019

Mooie camping

Mooie terrassen camping, met ruime plekken, volgens mij is er geen plek die niet mooi is qua ligging. Sanitair is prima. Vriendelijk personeel, lekker gegeten in het restaurant en de afhaalpizza was heerlijk. De meiden van 10 en 12 hebben zich prima vermaakt in t zwembad en af en toe bij de animatie. De meeste kinderen zijn wel jonger. Omgeving is heerlijk rustig, wij houden daar van en vinden het niet erg om iets verder te rijden. Het langste wat wij gereden hebben was een klein uurtje naar lac du der. Binnendoor door de kleine dorpjes vinden wij leuker dan over de autoweg, maar je moet er van houden 😉 wij hebben ons hier een week prima vermaakt, maar hebben nu alles wel gezien in dit gebied. (Zie tips)

• 6Gijs en Joke13-08-2019

Rustige camping in mooie omgeving

Ligging is mooi maar wel wat ver van stadjes voor ons geen probleem maar als je er graag op uit gaat misschien een minpuntje . Onze kampeerplaats was prima in orde. Sanitair was heel slecht (zijn wij niet gewend van een kastelencamping) werd bijna niet schoongemaakt en water in de douche loopt slecht weg en stroomt langs toilet en wasmachine. restaurant en zwembad prima in orde.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Huub13-08-2019

Genoten!

Joinville waterfietsen en 🛶 kanoën op 15 min rijden. Dichtstbijzijnde snelweg op 40 km en niet zoals eerder vermeld 🤔 100 km.

Mooie omgeving. Mooie brocates. Lac du der veel te doen. Sainte dizier mooie stad.

• 9Marjolein12-08-2019

Fantastisch genoten!!

Ruim, rust, gezelligheid, vriendelijk, netjes.

• 8Familie Slob09-08-2019

Mooie, fijne camping vooral voor jonge kinderen.

We zijn hier voor het eerst geweest en het is zeker voor herhaling vatbaar. We schrokken van sommige negatieve recensies die we hier lazen. Het is waar dat je door de middle of nowhere rijdt. Maar wij vonden dat weidse met afwisseling van bos en graanvelden juist prachtig. En op nog geen 15 minuten ligt het stadje Joinville, met een mooi kasteel, genoeg supermarkten en een goed pizzarestaurant. Overige leuke plaatsen zijn verder rijden, maar dat heeft ook zijn charme. Lac Du Der is ontzettend leuk voor de kinderen, Chaumont is een charmant stadje. We hadden een enorme luxe premium plek geboekt en dat was fantastisch. Meer dan 100 M2 privacy, tuintafel en stoelen, ligbedden, bbq en koelkast. De kinderen hebben zich volop vermaakt met de animatie en het zwembad, wat echt heel mooi gesitueerd is. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant. Sanitair keurig. Enige nadeel: straaljagers, bijna elke dag!

Camping La Forge de Sainte Marie info

• SchaduwplaatsenAanwezig