Hotel Le Champenois

1 review over Hotel Le Champenois in het Nederlands

veel last van verkeerslawaai

c_branje
23-4-2011

Het hotel ligt aan een doorgaande vierbaansweg. Daardoor veel last van verkeerslawaai ondanks dubbel glas, omdat we een kamer aan de voorkant hadden. Kamer op zich was goedUitstekend diner. Chagrijnige madam, die te veel rekende voor het matige ontbijt. In de lijst op de kamer stond 30 franc, ze rekende 40 pp. Ook moesten we opeens voor de hond 35 frans betalen omdat ze kwaad was dat degene die ons de avond ervoor te woord had gestaan goed had gevonden dat er een hond in het hotel kwam. En dan is mijn Frans te slecht om over die dingen in discussie te gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Champenois in Thieblemont Faremont, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Champenois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.