Hotel Motel Savinien

Hotel Motel Savinien

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Motel Savinien voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Motel Savinien in het Nederlands

goed voor een etappe

etienne
12-6-2010

Ligt wat verloren in een onaantrekkelijke buurt maar niet te ver van Troyes centrum. Onverwacht lekker eten voor dit soort etablissement en vriendelijke bediening.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Motel Savinien in Ste. Savine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Motel Savinien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.