Reviews over St. Hilaire sous Romilly

Goede doorgangscamping

Annie,
    3-12-2018

We hebben in december op deze camping 1 nacht doorgebracht op weg naar het zuiden. We werden bij de receptie vriendelijk ontvangen. De camping ziet er zelfs in de winter nog aardig uit. We hebben op grind gestaan omdat de grasplaatsen in de winter te nat zijn. De staplaatsen zijn ruim. Het sanitair is goed. De camping ligt niet dicht bij de tolweg.

Wij hebben de eerste week van juni een stacaravan gehuurd

Ruud,
    10-6-2018

Wij hebben de eerste week van juni een stacaravan gehuurd. De camping is prima onderhouden, de staanplaatsen zijn zeer ruim; het zwembad beschikt over een binnen- en buitenbad met volop ligstoelen en ligbedjes. De ontvangst is hartelijk en men doet alle moeite om het de campeerders naar de zin te maken. Uiteraard was het nu heel rustig gezien het voorseizoen, maar we hebben een prima week doorgebracht op deze camping.

Prima camping

Fam Verbiest,
    5-9-2015

Camping verdeeld in twee delen; rond het zwembad en rond het meer. De kampeerplekken rond het meer hebben mooi uitzicht. Muggen zijn er wel maar dat is inherent aan het water. Sanitair wordt goed schoongemaakt maar het zijn vacuüm toiletten wat betekent dat het niet met water wordt doorgespoeld. Het is aan de campinggasten om het schoon achter te laten en dat gebeurt helaas vaak niet! Douches zijn warm en heel acceptabel. Wij haalden brood in het op fietsafstand gelegen dorpje. Een aanrader en al om 6.15 uur open. Wij zijn er in 2013 een week en in 2015 10 dagen geweest en komen vast nog eens terug.

Redelijke camping

Heidi,
    14-6-2012

Mooi gelegen camping, met matig sanitair. Er is zelfs geen wc-papier aanwezig. Stroomvoorziening is 16A. De Wi-Fi (duur) werkt alleen bij de receptie. Maar als je met je laptopje onder je arm daarheen komt, wordt er een plekje voor je vrijgemaakt en wordt je zelfs geholpen met het aansluiten van stroom in het stopcontact onder de tafel. Rondom de camping liggen kleine meertjes waar het leuk wandelen is.

Mooie camping

Yvonne van Bol-Es,
    9-7-2008

Mooie camping.

Jammer dat niemand bij de receptie engels spreekt.Ze begrijpen er niets van.

Min punt,de grond naar en bij het zwembad doen verschrikkelijk pijn aan je voeten.

St. Hilaire sous Romilly scoort een 5,3 uit 10, op basis van 3 reviews