Camping Domaine de la Motte

10 reviews over Camping Domaine de la Motte in het Nederlands

Vreselijk

Dennis Hartland,
11-8-2017

Voor 1 nacht gereserveerd om te slapen maar geen oog dicht gedaan, alle fransen die je spullen staan te bekijken vies sanitair onvriendelijk personeel en eten halen kon pas om 18:30uur en was niet te knagen stroomkabels kwamen uit de grond en moesten op grind gaan staan geen rolcontainers voor vuil maar gooi maar tegen een muurtje kortom nooit meer

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Uit de campinggids van Alan Rogers deze camping geselecteerd op doorreis. Bleek het een terrein te zijn met overwegend chalets annex woonwagens, hier en daar een toerplaats ertussen. Lage coniferenhaagjes. Op een van deze plekken ons tentje opgezet. 's Nachts veel lawaai, radio en dronken fransen tot half drie. Overdag geen schaduw bij de tent. Ver lopen voor sanitair en waterpunt. Geen kampeergevoel zo tussen de lelijke chalets. Geen speelkameraadjes te vinden voor onze dochter. Vervelende sfeer. Op de tweede plaats in onze top drie nare campings.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Waardeloos

MMM
10-5-2015

Op deze typisch Franse camping zit men niet echt, of liever gezegd, echt niet te wachten op buitenlandse toeristen. Het sanitair is smerig; vloer is voortdurend nat met alle risico's van dien. Zwembadje is aardig, maar de verplichte douches zijn kokend heet. Gemeld bij de beheerder die heel verbaasd reageerde en beloofde hier iets aan te doen, maar dit vervolgens niet deed. Echt gevaarlijk ! Pizza uit de snackbar (met flink veel mozzarella) leverde maag- en darmklachten op ! Kortom: een vieze, smerige camping die ik niemand zou aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Horror op de kamping

MetdeKidsopStap
15-7-2012

Dit is geen camping maar een feestzaal met logies. De camping is tijdens de dag opvallend stil en heel erg netjes, met veel ruimte voor de kinderen om te spelen, alsook een binnenzwembad. Echter opvallend weinig campingplaats, maar overal bungalows. Op het eerste moment heb je geen idee waarom die bungalows zo extreem dicht bij elkaar staan gepakt. Eenmaal je s'avonds gaat slapen arriveren de echte gasten met de autobus. 100 fuivende jongeren die muziek maken vanaf 24u tot 6u s'morgens (jawel 6u) in de feestzaal, mooi omschreven als "salle de reception" en dat op 300m van waar je slaapt. Ik zeg u "u doet geen oog dicht". Om 6u gaan die gasten gaan slapen om dan de volgende dag het binnenzwembad onveilig te maken. Bravo voor het bussinesplan, dit lijkt me een erg rendabel project maar dit heeft niets met een camping te maken. Hier komt men om te fuiven, slapen en terug naar huis. Bij de locale middenstand kom ik te weten dat de politie op de hoogte is van het probleem.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Fijne plek, mooie omgeving en vriendelijke mensen

G.C.J. Vrind-Boon
25-7-2010

Personeel is heel vriendelijk, mijn man was ernstig ziek en moest eerder vertrekken en kreeg een tegoed van een week, zeer gastvrij. Ik begrijp het commentaar niet van de mensen op de website. Wij hebben een andere ervaring!!!!!!! Het eten is het restaurant was heerlijk en veel. Ook bij de friterie kreeg je heel veel. van een menu kon je 2 personen laten eten. De chalets waren netjes. De douchekop was kapot, maar binnen een uur was het gemaakt, zeer snel dus. De kinderen kregen elke keer gratis speeltjes en ik voelde mij meer dan welkom. Ik ga daar zeker weer naartoe. Ook in het dorpje waren de fransen uitermate meegaand. We zijn zelfs naar de dokter begeleid per auto voor mijn man. Taal barriere was ook geen probleem, ik had een boekje bij me met de meestvoorkomende zinnen. Met de directrice kon je gewoon engels spreken, ze was altijd aanspreekbaar voor de mensen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Bagger

Willemien
6-2-2010

Wat een zootje zeg. Goor sanitair en zondermeer onvriendelijke mensen. Op de receptie beginnen ze tijdens een gesprek zomaar met anderen te bellen. Bar onwelkom gevoel dus. Op de camping zijn vooral vaste staanplaatsen met eigen caravans en chalets. Overal hoor je radio's en staan fransen te hangen en je te bekijken. Ik ga hier echt nooit meer naar toe. Ik kan nog wel even doorgaan, er deugt echt niets van. Ook het plaatsje stelt niets voor en ook hier hangt dezelfde vreemde sfeer.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

Vieze boel

Marieke
23-9-2009

De camping en het sanitair zijn onverzorgd en vies. De camping bestaat hoofdzakelijk uit vaste staanplaatsen. Ongeinteresseerde mensen in de receptie. Veel geluidsoverlast van fransen en radios

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Omkeren en wegwezen

Gert
1-9-2009

Een heel nare camping. Veel vaste staanplaatsen en hangende fransen die tegen elkaar en hun kinderen lopen te schreeuwen. Het sanitair is smerig. De stroompunten staan open en zijn onveilig. Tijdens onze vakantie hebben ze bij een andere gast 380 V op de caravan gezet. Alles was doorgebrand. En dan doodleuk zeggen dat ze niet aansprakelijk zijn. Voor ons is het nooit meer. De camping in Signy l' Abbeye (40km verderop) is trouwens wel leuk, gezellig en netjes.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

Nooit meer, onbeschofte behandeling

Arjen
27-8-2009

Bij de receptie is nauwelijks aandacht voor je als nederlander, op fransen wordt aanzienlijk anders gereageerd. De behandeling is ronduit onvriendelijk. Verder veel vaste staanplaatsen en een ons-kent-ons sfeertje waardoor je als buitenstaander met de rug wordt aangekeken. Mijn caravan hebben ze aangesloten gehad op 380 Volt. De hele boel opgeblazen de "patron" erkend de fout maar wil van geen aansprakelijkheid weten. Kosten rond de 1000 euro. NOOOOOOIT MEER.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Afschuwelijk!

familie, onbekend
25-8-2009

Smerig sanitair, nog nooit zoiets gezien! Camping 's avonds nauwelijks verlicht, zwembad alleen toegankelijk met strakke zwembroek (maar dat is bijna overal in Frankrijk). Vooral door het vieze sanitair zijn we na één nacht bij het ochtendgloren vertrokken. Voor kinderen is er niets te doen (behalve het binnenzwembadje en een midgetgolfbaan). Ik zou zeggen: rijd er met een hele grote boog omheen...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de la Motte in Signy-le-Petit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de la Motte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.